English

والدین کودکان را در مهدهای مجوز دار ثبت‌نام کنند

معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه گفت: والدین هنگام ثبت‌نام فرزندان پیش‌دبستانی خود در مدارس و مهدکودک‌ها اطمینان حاصل کنند که این مراکز دارای مجوز فعالیت از وزارت آموزش‌وپرورش باشند.

والدین کودکان را در مهدهای مجوز دار ثبت‌نام کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، زهره بالاگبری افزود: طرح حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل دختران با مبلغ 140 میلیون ریال خرید ملزومات و تجهیزات با مشارکت امور بانوان انجام پذیرفته است و در جهت توسعه کمی و کیفی دوره‌ی پیش‌دبستانی مبلغ 6 میلیارد و 534 میلیون ریال اعتبار از وزارتخانه جذب‌شده است.

بالاگبری ادامه داد: با سی تن از خیرین آموزشی در دو بیمارستان امام رضا (ع) و دکتر محمد کرمانشاهی به آموزش کودکان بستری در بیمارستان و در مدارس شاهد به تشکیل کلاس‌های تقویتی پرداختم.

 وی در خصوص نوآموزان گفت: 2021 نوآموز دوزبانه در 18 کلاس درس توسط معلمین متخصص آموزش‌دیده‌اند، همچنین توزیع وسایل بهداشتی و ملزومات تحصیلی در بین دانش آموزان عشایری از دیگر فعالیت‌های این معاونت است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش استان با توجه به سخنان مدیرکل پیش‌دبستانی، اشاراتی به بند 2 قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز غیردولتی در دی‌ماه 1395 داشت که پس از تصویب مجلس شورای اسلامی و تأیید شورای نگهبان، توسط ریاست محترم جمهوری کشور ابلاغ‌شده است که «والدین هنگام ثبت‌نام فرزندان در پیش‌دبستان خود در مدارس و مهدکودک اطمینان حاصل کنند که مرکز و مهدکودک‌ها حتماً دارای مجوز فعالیت از وزارت آموزش‌وپرورش باشد» زیرا دوره‌ی پیش‌دبستانی دوره‌ای رسمی است و طبق قانون تنها مرجع صدور مجوز فعالیت برای کودکان 4 تا 6 سال (دو سال قبل از دبستان) وزارت آموزش‌وپرورش است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه