English

احداث تاسیسات آبرسانی به روستاهای شادگان

معاون فرماندار شادگان گفت: در جلسه مدیریت آب شهرستان که با حضور معاون سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد، احداث تاسیسات آبرسانی به روستاهای شادگان در دستورکار قرار گرفت.

احداث تاسیسات آبرسانی به روستاهای شادگان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، نعمت الله آلبوغبیش در جلسه مدیریت آب شهرستان که با حضور معاون سازمان آب و برق خوزستان و نماینده مردم شادگان درمجلس شورای اسلامی در محل فرمانداری برگزار شد، بر ضرورت مدیریت بهینه آب شهرستان تاکید کرد و گفت: احداث تاسیسات آبرسانی گرگر شادگان در دستورکار قرار می گیرد.

معاون فرماندار شادگان مهمترین مشکل فعلی شهرستان را کم آبی عنوان کرد و بر لزوم مدیریت یکپارچه تولید و توزیع آب شهری و روستایی توسط نماینده سازمان آب و برق خوزستان تاکید کرد.

وی تسریع در رفع نواقص تاسیسات و شبکه آبرسانی روستایی و نصب مخازن هوایی و افزایش ظرفیت مخازن  نگهداری و ذخیره آب را خواستار و یادآور شد: تامین آب مورد نیاز مردم از نیازهای اولیه است و همه ما مسئول و موظفیم آب سالم و بهداشتی برای مردم تامین کنیم.

در ادامه شیخ مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان درمجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم رفع نواقص و مشکلات آب،تسریع در تکمیل خط جدید آبرسانی،تسریع در تکمیل تصفیه خانه مرکزی دارخوین، احداث تاسیسات آبرسانی گرگر و آلبوحصار و مدیریت آب ، تامین ژنراتور برق تاسیسات آبرسانی دارخوین و رفع مشکل معارضین اجرای طرحهای عمرانی آبرسانی را خواستار شد.

بنا بر همین گزارش؛ مقرر شد معاون سازمان آب و برق خوزستان موارد مطرح شده را بطور جد پیگیری و در اسرع وقت ممکن نسبت به رفع آنها  اقدام کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه