English

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرایم در ماه رمضان

جانشین انتظامی استان از کاهش 25 درصدی وقوع انواع جرایم در 15 روز اول ماه مبارک رمضان نسبت به مدت مشابه در ماه های دیگر خبر داد.

کاهش 25 درصدی وقوع جرایم در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ حسین حسین زاده گفت: طبق بررسی های آماری که توسط اداره عملیات پلیس اصفهان انجام شد مشخص شد وقوع انواع جرایم در 15 روز اول این ماه نسبت به ماه های دیگر 25 درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: وقوع جرم سرقت 10 درصد ،نزاع و درگیری های خیابانی 16 درصد، جرایم خشن 16 درصد ، تصادفات جاده ای و رانندگی 45 درصد و جرایم اخلاقی 35 درصد کاهش یافته است.

حسین زاده گفت: این ماه که در آن با اوج فضیلت های الهی و معارف دینی در زندگی مردم روبرو هستیم تاثیر بسزایی در کاهش وقوع انواع جرم در جامعه و افزایش امنیت اجتماعی دارد.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماه مبارک رمضان نوعی تحول درونی در انسان ها ایجاد می کند و فیوضات این ماه به حدی است که حتی انسان های بزهکار و خلافکار جامعه را نیز از موهبات خود محروم نمی سازد.

سرهنگ حسین زاده ادامه داد: اکثر مجرمان حرمت این ماه را حفظ می کنند و از انجام انواع بزهکاری ها پرهیز می کنند.

وی اضافه کرد: هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان شاهد کاهش وقوع انواع جرایم مانند سرقت ،قتل و آدم ربایی و... می باشیم که این مهم از برکت این ماه می باشد.

سرهنگ حسین زاده در پایان تصریح کرد: همه انسان ها فطرتاً خداجو هستند و این نکته باعث می شود که حتی تبهکاران هم در ماه مبارک رمضان به یکسری خط قرمز هایی معتقد باشند، چنانچه بعضاً در ماه محرم هم می بینیم افرادی که دارای مشکلات اخلاقی هستند به برکت وجود امام حسین (ع) در ایام عزاداری، در مراسم ها شرکت می کنند و خیلی از کارهای ناپسند خود را ترک می کنند که اینگونه مجالس تاثیر مستقیم بر روح و روان آدمی می گذارد و موجبات کاهش وقوع جرایم و بزه کاری و افزایش آرامش و امنیت را در محیط های خانواده و جامعه فراهم می سازد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه