English

نماینده ولی فقیه در گلستان

شب قدر بهترین فرصت جبران کوتاهی‌ها و اصلاح رفتار است

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه شب قدر بهترین فرصت جبران کوتاهی‌ها و اصلاح رفتار است، گفت: انسان در این شب‌ها باید در درگاه خداوند اعتراف کند چرا که اعتراف به درگاه خدا، خود وسیله‌ای است تا بخشیده شود.

شب قدر بهترین فرصت جبران کوتاهی‌ها و اصلاح رفتار است

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی، شامگاه سه‌شنبه در مراسم شب قدر نوزدهم ماه مبارک اظهار کرد: امشب نخستین شب از لیله‌القدر است و همه ما برای دعا در این مکان مقدس جمع شدیم ومنتظرانه به درگاه الهی آمدیم تا آنچه را که مصلحت است از خدا طلب کنیم.

وی افزود: نخستین شرط پذیرفته شدن دعای انسان این است که رابطه بین خود و خدا را اصلاح کند.

نورمفیدی با اشاره به اینکه انسان وقتی که گناه می‌کند دیگر جایی برای خدا نمی ماند، اظهار کرد: در روایات آمده گناه و معصیت، خانه دل را ویران، زیر و رو، تاریک و سیاه می‌کند، خصوصا برخی از گناه‌ها آثار بدی می‌گذارد.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه فرزندان ما باید توجه داشته باشند که پدر و مادر را از خود راضی نگهدارند، تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که این گناه از آن گناهانی است که آثار مخربی برای انسان باقی می گذارد.

وی گفت: حق‌کشی، ظلم و ستم به مردم از گناهانی است که دل را سیاه می‌کند.

نورمفیدی با بیان اینکه قدرنشناسی از جمله مواردی است که دل را تاریک و سیاه می کند، افزود: بسیاری از مردم برای منافع پست دنیوی قسم دروغ می‌خورند که این از جمله گناهانی است که انسان در همین دنیا عذاب را خواهد دید.

وی تصریح کرد: اگر امشب دل‌های ما تاریک است نخستین کاری که باید انجام دهیم این است با خداوند متعال ارتباط برقرار کنیم، اعتراف به قصور و تقصیر خود سبب اصلاح رفتار بین انسان و خدا می‌شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: انسان در این شب‌ها باید در درگاه خداوند اعتراف کند چرا که اعتراف به درگاه خدا خود وسیله‌ای است تا بخشیده شود و این اعتراف در پیش‌گاه عدل الهی امر مقدس است و خداوند این بنده را دوست دارد.

وی افزود: با ضربت خوردن امیر المومنین حضرت علی (ع) جهان اسلام و بشریت این وجود نورانی را از دست می دهد.

نورمفیدی  اظهار کرد: هیچ یک از اعمال ما از دید خدا مخفی نمی ماند و حتی خیانت چشم ما از نظر علم خدا مخفی نیست و خدا به ما از رگ گردن نزدیک‌تر است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر امشب و در شب‌های قدر اشک بریزیم فردای قیامت چشم‌های ما روشن می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه