English

استاندار اصفهان خبر داد:

دو سوم طرح جامع پایش تصویری شهر اصفهان تا پایان سال اجرایی می‌شود

استاندار اصفهان گفت: تاپایان سال حدود دو سوم طرح جامع پایش تصویری شهر اصفهان اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

دو سوم طرح جامع پایش تصویری شهر اصفهان تا پایان سال اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، زرگرپور در کمیسیون پایش تصویری استان، اظهار داشت: طراحی، نصب، نگهداری و رفع نقص کلیه سامانه‌های تصویری در شهرها بر عهده شهرداری‌ها و در خارج شهرها بر عهده اداره کل حمل و نقل و راهداری است.

وی با بیان اینکه بهره برداری از سامانه‌ها در سه زمان عادی، انتظامی و امنیتی پیش بینی شده است، با اشاره به گزارش معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان، افزود: تاپایان سال حدود دو سوم از طرح جامع پایش تصویری شهر اصفهان اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

استاندار اصفهان بر لینک شدن تصاویر قطار شهری (در زیر زمین) با تصاویر شهرداری (روی زمین) و تجمیع و یکپارچه سازی این دوربین‌ها برای استفاده‌های موثرتر تاکید کرد.

گزارش حمل و نقل جاده‌ای مبنی بر اینکه ۱۰۸ سامانه ثبت تخلفات کنترل سرعت و پلاک خوانی و همچنین ۵۰ دوربین نظارت تصویری نیز در سطح جاده‌ها فعال است، ارائه شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان نیز در این جلسه در خصوص نظارت تصویری (پایش) اصفهان، اظهار داشت: تا پایان سال ۹۶، دوسوم طرح جامع پایش تصویری شهر اصفهان تکمیل خواهد شد.

علیرضا صلواتی افزود: سامانه متحرک ثبت تخلفات، دوربین‌های محدوده زوج و فرد، ثبت تخلفات موتورسیکلت‌ها و وسایل نقلیه سنگین، نرم افزار تجمیع سامانه‌های پلاک خوان، سامانه ترافیک یار در حال حاضر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرعامل مخابرات و مدیر کل دفتر شهری و شوراها نیز در زمینه عملکرد سایر شهرداری‌های استان پیرامون نصب دوربین‌های نظارت شهری و همچنین فرماندهی انتظامی در خصوص یکپارچه‌سازی سامانه‌های مانیتورینگ گزارشی را ارائه کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه