English

صادرات اولین محموله گندم از خوزستان به عمان آغاز شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: امسال از یک میلیون و 350 هزار تن برداشت گندم در استان 150 هزار تن گندم مازاد بر نیاز به خارج از کشور صادر می شود.

 صادرات اولین محموله گندم از خوزستان به عمان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، کیخسرو چنگلوایی در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی استان بیان کرد: 24 هزار تن گندم در این کشتی بارگیری شده و به زودی به کشور عمان ارسال خواهد شد.

وی گفت: پیش بینی می شود امسال از یک میلیون و 350 هزار تن برداشت گندم در استان 150 هزار تن گندم مازاد بر نیاز به خارج از کشور صادر شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در ادامه افزود: سال گذشته 28 درصد پروژه های اقتصاد مقاومتی استان مربوط به سازمان جهاد کشاورزی بود که بیشتر توسط بخش خصوصی در حال انجام است.

وی گفت: اجرای بسیاری از پروژه ها منوط به همکاری دستگاه های اداری دیگر است که در صورت همکاری کردن، این پروژه ها با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خوزستان نیز در ادامه نشست با گله مندی از سازمان آب و برق استان به دلیل ارائه ندادن گزارش عملکرد خود در بحث اقتصاد مقاومتی عنوان کرد:سازمان آب و برق استان در پاسخگویی و ارائه گزارش عملکرد خود در بحث اقتصاد مقاومتی سنگین رفتار می کند و همکاری ندارد.

امید حاجتی افزود: دو سال است که دولت مکلف به اجرای طرح اقتصاد مقاومتی شده است اما برخی دستگاه ها از جمله سازمان آب و برق استان به این مهم اهمیتی نمی دهند.

وی در ادامه افزود: دانشگاه شهید چمران هم تا کنون گزارش از پروژه های اقتصاد مقاومتی خود در زمینه های پژوهشی و تحقیقاتی ارائه نداده است که لازم مسوولان این دانشگاه پاسخی در این زمینه ارائه دهند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گفت: دستگاه هایی که در بحث پروژه های اقتصاد مقاومتی گزارشی ارائه نمی دهند تخصیص اعتبار به آن ها متوقف می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه