English

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری گلستان

تجهیز کلاس درس کودکان اوتیسم در گلستان نیازمند اعتبار است

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری استان گلستان گفت: تجهیز کلاس درس کودکان اوتیسم در گلستان نیازمند تامین اعتبار است.

تجهیز کلاس درس کودکان اوتیسم در گلستان نیازمند اعتبار است

به گزارش خبرگزاری موج، کلثوم غفاری پیش از ظهر چهارشنبه در نخستین کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان گلستان که در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: در سال ۹۵ پنج جلسه کارگروه تخصصی برگزار شد که این جلسات ۵۴ مصوبه داشت و حدود ۳۶ مصوبه به انجام رسید.

وی با بیان اینکه حدود ۱۴ مصوبه عملی نشده است، افزود: بحث گسترش گیاهان دارویی در گالیکش، علی آباد رامیان و گرگان، طرح توان افزایی بانوان کارمند ادارات، بازارچه خود اشتغالی فصلی از مصوباتی است که عملی شده است.

غفاری با اشاره به برخی از مصوبه های اجرا نشده اظهار کرد: پارک بانوان شهرستان های علی آباد و گنبد کاووس معطل مانده است، همچنین بیمه مشاغل خانگی عملیاتی نشده است چراکه بزرگترین عاملی که مانع این عملیاتی نشدن می شود سهمیه کم استان در مرکز است.

وی تصریح کرد: سهمیه استان در بحث بیمه هشت هزار نفر در نظر گرفته شده اما در استان گلستان حدود ۱۱ هزار نفر از منابع داخل استانی بیمه قالی بافی شده اند.

مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری گلستان گفت: تجهیز کلاس درس ویژه بیماران اوتیسم که قرار بود در ۱۴ شهرستان عملیاتی شود به علت تامین نشدن اعتبار عملی نشد.

امنیت پارک بانوان گرگان توسط شهرداری تامین می شود

غفاری اظهار کرد: طی بازدیدی که از پارک بانوان گرگان انجام شد مقرر شد این پارک روزها مختص بانوان باشد و شهرداری نسبت به ایجاد نگهبانی و برقراری امنیت اقدام کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان افزود: با حضور خانم ملاوردی معاون رئیس جمهور در امور خانواده اعتبار ساخت پارک بانوان در گمیشان و بندرترکمن تامین اعتبار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه