English

معاون تسهیلات صندوق کارآفرینی امید گلستان

۱۴۲ میلیارد تومان تسهیلات به کارآفرینان گلستانی پرداخت شد

معاون تسهیلات صندوق کارآفرینی امید گلستان گفت: بیش از ۱۴۲ میلیارد تومان تسهیلات خرد و کلان به کارآفرینان گلستانی پرداخت‌ شده است.

۱۴۲ میلیارد تومان تسهیلات به کارآفرینان گلستانی پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری موج، محمدرضا دنکوب پیش از ظهر چهارشنبه در نخستین کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان گلستان که در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید بیش از ۱۴۲ میلیارد تومان تسهیلات خرد و محلی به متقاضیان و کارآفرینان پرداخت‌ شده است.

وی افزود: در سال ۹۴، حدود ۲۸ میلیارد تومان از منابع دولتی به متقاضیان تسهیلات پرداخت شده که ۱۲ میلیارد تومان آن مختص به بانوان بوده است.

دنکوب اظهار کرد: در سال ۹۵ میزان تسهیلات پرداخت شده ۲۰ میلیارد تومان بوده از منابع دولتی بوده که از این میزان حدود چهار و نیم میلیارد تومان مختص به بانوان بوده است.

معاون تسهیلات صندوق کارآفرینی امید استان گلستان گفت: مبلغ پرداخت تسهیلات به متقاضیان در بخش خانگی ۱۰ میلیون تومان، در بخش فردی ۳۰ میلیون تومان و در اشتغال‌زایی گروهی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان است.

دنکوب با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید نگاه ویژه‌ای به روستاها داشته، افزود: «هر روستا یک محصول» و«روستای بدون بی کار» از جمله طرح‌هایی است که در تمام روستاهای استان گلستان ظرفیت اجرای آن وجود دارد.

وی اظهار کرد: ما در بحث تأمین منابع مالی کمبودی نداریم و دغدغه ما در بخش کارآفرینان واقعی است، از طرفی صدور مجوز در بخش بانوان با مشکلات زیادی رو به روست.

دنکوب گفت: صندوق‎های خرد و محلی بانوان مورد غفلت واقع شده و لازم است این صندوق‌ها شناسایی و ساماندهی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه