English

عضو هیات مدیره صنایع چوب و کاغذ ایران:

امام خمینی(ره) افکار خفته جهان اسلام را بیدار کرد/همه باید زیر چتر ولایت فقیه باشیم

علی بابایی کارنامی اظهار داشت: امام خمینی (ره) افکار خفته جهان اسلام را بیدار کرد و اندیشه‌های اسلام ناب را در مساله حکومت و نظام اسلامی به جهان و جهانیان معرفی کرد.

امام خمینی(ره) افکار خفته جهان اسلام را بیدار کرد/همه باید زیر چتر ولایت فقیه باشیم

به گزارش خبرگزاری موج، عضو هیات مدیره صنایع چوب و کاغذ ایران اظهار کرد: ماه خرداد در تاریخ پرفراز و نشیب ملت شریف ایران همواره یادآور ایامی پرحادثه بوده است.

وی ادامه داد: جنایت هولناک رژیم منحوس پهلوی در روز پانزدهم خرداد ۴۲، یکی از صفحات تاریک و البته سرنوشت‌ساز در تاریخ معاصر ایران است؛ روزی که طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی دمیده شد و با رهبری قهرمانانه روح خدا (ره) جان تازه‌ای گرفت.

مدیرکل سابق تعاون و کار استان مازندران ادامه داد: ۱۴خرداد ماه نیز یادآور روزی است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در ۲۸ سال پیش به ملکوت اعلی پیوست و مردم میهن اسلامی و شیفتگان خود در سراسر گیتی را عزادار کرد.

بابایی کارنامی عنوان کرد: این روز یادآور عزای والامردی است که در سایه تدبیرش هویت خویش را بازیافتیم و شاهد احیای دین و اصلاح جامعه بودیم و در چنین ایامی ملت شریف ایران، مردی را از دست داد که از میان مردم برخاست، با مردم زیست و در سپهر علم و عرفان چنان درخشید که جهانی شیفته او شد.

وی افزود: امام راحل حق بزرگی بر گردن همه ملت ایران دارند چراکه ایشان با هدایت‌های حکیمانه خود سبب آزادی و رهایی مردم کشور از ظلم و استبداد شدند.

این مسوول تصریح کرد: مجاهدت‌های این رهبر الهی موجب شد تا درحال حاضر نه تنها مردم کشور ما بلکه تمام آزادیخواهان جهان که امروزه فریاد ظلم‌ستیزی سرداده و خواهان استقلال و نجات کشور خود از دست استکبار هستند مدیون تفکر امام عظیم‌الشأن هستند.

وی یادآور شد: امام عظیم الشان(ره) ثابت کردند که اسلام زنده است و می‌تواند مبنای نظامی اجتماعی قرار گیرد، او افکار خفته جهان اسلام را بیدار کرد و اندیشه‌های اسلام ناب را در مساله حکومت و نظام اسلامی به جهان و جهانیان معرفی کرد.

بابایی کارنامی خاطرنشان کرد: اگرچه رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره) داغی سنگین بر دوش این ملت بود اما انتخاب شایسته و پرامید رهبری آگاه و شجاع و بادرایت به فضل خدا مایه انسجام اجتماعی شد.

عضو هیات مدیره صنایع چوب و کاغذ ایران اظهار کرد: به روح والای این رهبر و امام عزیز درود می‌فرستیم و بار دیگر عهد می‌بندیم که در جهت پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، تحت منویات مقام معظم رهبری از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه