English

۱۱۴۸ میلیارد تومان، میزان اعتبارات استان کرمان در سال جاری

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت: مجموع اعتبارات مصوب استان کرمان در سال جاری در مجموع 1148میلیارد تومان است.

1148 میلیارد تومان، میزان اعتبارات استان کرمان در سال جاری

به گزارش خبرگزاری موج، «جعفر رودری» صبح امروز(شنبه 13 خردادماه) در شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان اظهار کرد: مجموع اعتبارات مصوب استان کرمان در سال جاری در مجموع 1148میلیارد تومان و از این میزان 200 میلیارد تومان از محل نفت است.

وی با اشاره به اینکه سهم شهرستان ها از بودجه مصوب سال 96  براساس 300 شاخص تعیین و ابلاغ می شود، ادامه داد: حداقل 90 درصد بودجه باید به طرح های نیمه تمام اختصاص یابد و فقط 10 درصد می تواند برای اجرای پروژه های جدید استفاده شود.

وی افزود: براساس قانون برای تعریف و اجرای هر پروژه جدید باید چهار مرتبه فراخوان گذاشته و در بازه زمانی دو ساله تمام شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان تصریح کرد: اختصاص بودجه به پروژه های نیمه تمام اقتصاد مقاومتی نیز دیده شده است و این امر مورد تأکید استاندار کرمان نیز قرار دارد.

رودری با اشاره به اختصاص 200 میلیارد تومان از سوی دولت برای توسعه متوازان مناطق محروم، گفت: 40 میلیارد و 400 میلیون تومان نیز برای کمک به بخش ورزش اختصاص یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به اجرای ایده ابتکاری استفاده از ظرفیت معین‌های اقتصادی برای توسعه اشاره و خاطرنشان کرد: معین‌های اقتصادی همدوش دولت برای توسعه استان کرمان کار می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه