English

جانشین فرمانده سپاه بوشهر:

بسیج سازندگی در پروژه‌های مناطق محروم بوشهر مشارکت می‌کند

جانشین فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی از برنامه‌های مهم این نهاد است که در این راستا بسیج سازندگی بوشهر در اجرای پروژه‌های مناطق محروم که در توان پیمانکاران نیست مشارکت می‌کند.

بسیج سازندگی در پروژه‌های مناطق محروم بوشهر مشارکت می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ غلامرضا شهابی پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولان شهرداری منطقه 22 بوشهر با اشاره به نقش مهم بسیج سازندگی در اجرای پروژه‌ها اظهار داشت: بسیج سازندگی در عرصه‌های عمرانی و اجرای طرح‌های مختلف مشارکت می‌کند که در این راستا دارای کارنامه درخشانی است.

وی، با اشاره به  اجرای طرح‌های عمرانی در نقاط محروم بوشهر خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی بوشهر در عرصه‌های مختلف همانند ساخت مسجد، احداث خانه عالم، آب‌رسانی و دیگر پروژه‌ها در بخش زیر ساختی و عرصه عمرانی فعالیت‌های چشمگیری داشته است‌.

  وی با اشاره به توانمندی‌های بسیج سازندگی در انجام پروژه‌های عمرانی، اظهار کرد: در انجام پروژه‌های عمرانی می‌توان از ظرفیت‌های سپاه و بسیج سازندگی استفاده کرد.

‌جانشین فرمانده‌ سپاه ناحیه بوشهر اعزام گروه‌های جهادی را به نقاط محروم برای عمران و آبادانی مورد اشاره قرار داد و افزود:  امروز جوانان این مرزو بوم در قالب گروه‌های جهادی بدون هیچ چشم داشتی با حضور در مناطق محروم، سازندگی را به تصویر می‌کشند.

‌شهابی ضمن تاکید بر اجرای پروژه‌های زیباسازی و برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر و استفاده از ظرفیت شهرداری برای تقویت گروه‌های جهادی، تصریح کرد: بسیج سازندگی آماده است تمامی پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی که در حوزه محرومیت‌زدایی و خارج از توان پیمانکاران داخلی هستند را با کمترین بودجه و بهترین کیفیت به سرانجام برساند.

وی با بیان اینکه حرکت‌های انقلابی بسیج سازندگی، زمینه تسریع در پروژه‌های مختلف با کیفیت بالا فراهم کرده است افزود: بسیج سازندگی در رشته‌های مختلف دارای تخصص است چراکه دانش‌آموختگان مراکز آموزش عالی در این عرصه فعالیت دارند و در اجرای طرح‌های عمران و سازندگی در بخش‌های مختلف مشارکت دارند.

جانشین فرماندهی  سپاه ناحیه بوشهر  با تاکید بر اجرایی شدن طرح‌های اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام‌گذاری کرده‌اند که طرح‌های مهمی در  روستاها و شهرهای مختلف اجرایی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه