English

استاندار خراسان رضوی در جمع خبرنگاران:

ارسال ۳۰۰ هزار تعرفه جدید به شعب اخذ رای در مشهد

استاندار خراسان رضوی گفت: ۳۰۰ هزار تعرفه جدید به شعب اخذ رای در مشهد ارسال شده است تا مشکلی در روند برگزاری انتخابات ایجاد نشود.

ارسال ۳۰۰ هزار تعرفه جدید به شعب اخذ رای در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد ، علیرضا رشیدیان دقایقی قبل در جمع خبرنگاران با اشاره به روند برگزاری انتخابات و آخرین وضعیت اخذ آرای مردم اظهار کرد: تا این لحظه در مجموع بیش از ۲ میلیون و ۸۲۰ هزار و ۸۶ نفر در استان رای خود را درون صندوق های رای ریخته اند.

وی افزود: در شهرستان مشهد هم تاکنون اخذ یک میلیون و ۲۸۳ هزار و ۷۱۶ رای به ثبت رسیده است که نشان از رشد میزان مشارکت مردم در انتخابات دارد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه تمامی شعب اخذ رای فعال است و دریافت آرای مردم ادامه دارد، تصریح کرد: در مرحله نخست دو میلیون و ۱۰۰ هزار تعرفه رای در بین شعب اخذ رای در شهرستان مشهد توزیع شد که به دلیل کمبود تعرفه در برخی شعب، ۳۰۰ هزار تعرفه جدید هم به شعب ارسال شده است.

وی ادامه داد: ۱۰۰ هزار تعرفه جدید هم به شعب اخذ رای در شهرستان های خراسان رضوی ارسال شده است تا روند دریافت آرای مردم بدون وقفه ادامه یابد.

رشیدیان با اشاره به شایعه عدم رای گیری در برخی شعب و اتمام تعرفه ها خاطرنشان کرد: برخی افراد این شایعات را در تلگرام و فضای مجازی منتشر کرده اند درحالی که تعرفه مورد نیاز در تمامی شعب اخذ رای وجود دارد و از این نظر ما به اخذ آرای مردم افتخار می کنیم.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: پس از اتمام زمان رای گیری، آرای افراد حاضر در شعب مشهد و دیگر شهرستان های خراسان رضوی به صورت کامل اخذ می شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت تعطیلی مدارس هم گفت: تا این لحظه، فقط مدارس شعب اخد رای فردا تعطیل هستند اما موضوع تعطیلی تمامی مدارس استان در حال بررسی است و به زودی نتیجه قطعی اعلام خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه