English

استاندار کرمانشاه:

هنر اوج تعالی و تکامل زندگی انسان است

استاندار کرمانشاه گفت: هنر اوج تعالی و تکامل زندگی انسان است و معتقد هستم که ازجمله اهداف خلقت انسان، رساندن انسان به مرزهای هنر است زیرا خدای بزرگ خودش هنرمند و خالق زیبایی و هنر است.

هنر اوج تعالی و تکامل زندگی انسان است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رازانی در ادامه از اهمیت هنر در زندگی انسان یادکرد و ادامه داد: هنر مقدم بر سایر بخش‌های زندگی است و اگر دچار مشکل فرهنگی باشیم، توسعه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی نیز اتفاق نخواهد افتاد.

وی بابیان اینکه توسعه کشور از مسیر فرهنگ می‌گذرد، اظهار کرد: اگر امروز برخی کشورها که با مسیر توسعه را آغاز کردند از ما جلوتر هستند به دلیل توجه بیشتر آن‌ها به موضوع فرهنگ است.

وی اظهار داشت: صاحب‌نظران توسعه معتقد هستند که توسعه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ریشه و پایه در فرهنگ دارد و فرهنگ مقدم بر سایر بخش‌های زندگی است.

 استاندار کرمانشاه بابیان اینکه راه توسعه کشور از مسیر فرهنگ می‌گذرد ادامه داد: استان کرمانشاه نیز ازنظر قدمت فرهنگی جایگاه ویژه‌ای دارد، اما اگر مشکلاتی داریم که گاهی مانع توسعه می‌شود، بخشی از آن ناشی از مسائل فرهنگی است.

وی با اشاره به وجود کتیبه‌ها و آثار تاریخی در استان کرمانشاه اظهار داشت: کتیبه‌ای مانند کتیبه بیستون در استان کرمانشاه مایه غرور است زیرا نشانه فرهنگ و تاریخ بسیار کهن در این سرزمین است.

دکتر رازانی بابیان اینکه کرمانشاه فرهنگ متفاوتی نسبت به استان‌های مرکزی و دیگر نقاط کشور دارد، عنوان کرد: برای مثال مردم منطقه ما هرچه تولید کنند مصرف می‌کنند و به همین جهت ثروت‌اندوزی نداریم.

وی گفت: این شرایط باعث شده ازنظر شاخص‌های اقتصادی جزو 20 استان پایین و دهک سوم کشور باشیم.

استاندار کرمانشاه همچنین با استقبال از برگزاری نشست‌هایی با اصحاب فرهنگ و هنر، اظهار کرد: هیچ سردی بین ما و اهالی فرهنگ و هنر استان وجود ندارد.

 دکتر رازانی از مطالبات اهالی فرهنگ و هنر که در این نشست عنوان شد هم یادکرد و گفت: تمام این مطالبات را از ایده اهالی هنر در امور شهری گرفته تا بازار فروش محصولات هنری، ایجاد سالن مناسب برای موسیقی و ... در دستور کارخواهیم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه