English

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه:

۳۲۰ هزار دانش‌آموز کرمانشاهی در امتحانات پایان سال شرکت می‌کنند

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه بابیان اینکه‌ 320 هزار دانش‌آموز کرمانشاهی در امتحانات پایان سال شرکت می‌کنند، گفت: امتحانات پایان سال تحصیلی‌، از دوم تا 25 خردادماه جاری در هر سه دوره مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود.

320 هزار دانش‌آموز کرمانشاهی در امتحانات پایان سال شرکت می‌کنند

سلیمان محبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه اظهار داشت: امتحانات پایان سال تحصیلی، از دوم تا 25 خردادماه جاری در هر سه دوره مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ایجاد آرامش روانی، تغذیه مناسب، رفتار مناسب با شرایط سنی و مقاطع تحصیلی می‌تواند به دانش‌آموزان کمک کند تا امتحانات پایان سال را با نتیجه بهتر به اتمام برسانند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه بابیان اینکه در مواردی فشارهای خانواده نگرانی دانش‌آموزان را در روزهای امتحان بیشتر می‌کند، افزود: خانواده‌ها به‌عنوان یک همراه دلسوز فرزندان خود را برای کسب موفقیت در امتحانات تشویق کنند.

وی از خانواده‌ها خواست فضای آرامی را برای دانش‌آموزان در منزل ایجاد کنند و متذکر شد: بر اساس تحقیقات عامل افت تحصیلی در استان استرس و اضطراب است که بخشی از این استرس را خانواده‌ها به وجود می‌آورند.

محبی با توصیه به دانش‌آموزان مبنی بر اینکه تمامی برنامه‌های درسی خود را برای ایام و شب امتحان نگذارید، اضافه کرد: دانش‌آموزان همواره باید در طول سال درس بخوانند تا در روزهای نزدیک به امتحانات مجبور به کم‌خوابی نشوند.

وی یادآور شد: کم‌خوابی شب امتحان موجب فراموشی، خستگی زودهنگام، افزایش ناامنی و اشتباه در امتحان می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه