English

معلمان قهرمانانی هستند که آینده را می‌سازند

به گفته معاون امور مجلس رئیس‌جمهور میانگین حقوق پرسنل آموزش‌وپرورش نسبت به سال ۹۲ دو برابر شده است.

معلمان قهرمانانی هستند که آینده را می‌سازند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، حسینعلی امیری گفت: معلمین از مصادیق بارز قهرمانی هستند که آینده انسان‌ها را ترسیم می‌کنند و شایسته تکریم هستند.

امیری اقتدار امروز کشور را در گروی دانش و بنیه علمی دانست و اضافه کرد: امروز هر کشوری که دانشمندان بیشتری داشته باشد، در دنیا مقتدرتر است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تأکید کرد: اقتدار کشور از مسیر علم و دانش می‌گذرد و برای تعالی کشور باید نگاه‌ها به آموزش‌وپرورش توسعه‌ای باشد.

امیری در ادامه هرگونه هزینه کرد در حوزه آموزش‌وپرورش را سرمایه‌گذاری دانست و ادامه داد: دولت هزینه کردن در این بخش را سرمایه‌گذاری می‌داند و باوجود نقدهای منتقدان به افزایش هزینه‌ها، در این دولت شاهد دو برابر شدن بودجه آموزش‌وپرورش بوده‌ایم.

امیری تصریح کرد: میانگین حقوق پرسنل آموزش‌وپرورش نیز نسبت سال ۹۲ دو برابر شده است.

وی افزود: شناسایی قریب ۴۰ هزار نوآموز مناطق محروم در راستای توسعه عدالت آموزشی، شناسایی بیش از ۷۰ هزار کودک لازم التعلیم، پوشش ۹۴ درصدی دانش آموزان در دوره ابتدایی، افزایش سرانه فضای آموزشی از ۴.۸ مترمربع به ۷.۵ مترمربع، رشد ۴۸ درصدی کلاس‌های درس و احداث ۴۸۱۷ پروژه عمرانی و قریب ۲۸ هزار کلاس درس ازجمله اقدامات دولت تدبیر و امید بوده است.

معاون رئیس‌جمهور پیشی گرفتن صادرات غیرنفتی بر واردات بعد از ۶۰ سال، فعالیت آزادانه احزاب و گروه‌های سیاسی و... را از دیگر اقدامات دولت تدبیر و امید عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید مدتی مشغول آواربرداری بود، اضافه کرد: امروز کشور در شرایط حرکت روبه‌جلو بوده و در یک مسیر درست قرارگرفته و برنامه‌ها برای تکمیل شدن نیاز به ادامه یافتن دارند‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه