English

برگزاری دهمین دوره مسابقات قرآنی بهار در بهارشرکت گاز استان اصفهان

دهمین دوره مسابقات قرآنی بهار در بهار ویژه کارکنان و همسران اناث روز گذشته در شرکت گاز استان اصفهان برگزارشد.

برگزاری دهمین دوره مسابقات قرآنی بهار در بهارشرکت گاز استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، این دوره از مسابقات با حضور327 علاقمند به قرآن ونهج البلاغه در رشته های حفظ، قرائت (تحقیق و ترتیل)، حفظ (تخصصی، موضوعی و عمومی)، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه، صحیح خوانی،ترجمه قرآن واذان با رشد 25 درصدی نسبت به سال گذشته  برپا شد.

دراین مسابقات قرآنی 327 نفر از کارکنان  و همسران اناث حضور داشتند،که از این نیمی از افراد معادل 163 نفر آقا و نیمی دیگرمعادل 164 نفر  را بانوان  تشکیل دادند  که از تعداد بانوان شرکت کننده  86 درصد همسران اناث کارکنان بودند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان اظهار داشت: برگزاری این قبیل برنامه ها و توسعه هر چه بیشتر آن وظیفه و افتخاری بزرگ برای شرکت گاز به شمار می رود.

سید مصطفی علوی تصریح کرد: قرآن کریم میراث گرانبهای رسول گرامی اسلام(ص) است که تکامل همه علوم و جوامع بشری در گروی تاسی به قرآن و عمل به مفاهیم آن می باشد.

وی گفت: ‌قطعاً برگزاری این مسابقات تاثیر زیادی در حضور بیشتر قرآن در زندگی و پیشرفت سطوح مختلف امور خواهد داشت.

مهندس علوی افزود:‌قرآن راهگشای تمام امور است و توسل به این سرچشمه لایزال الهی علاوه بر برکت کار تضمین کننده نتیجه مطلوب آن خواهد بود.

وی گفت: واحدهای فرهنگی ادارات وشرکتها می بایست برنامه ریزی بیشتر و هدفمند تری برای توسعه قرآن ونهج البلاغه در کنار وظایف خدماتی کارکنان نمایند.

گفتنی است ؛ مسابقات بهار در بهار در15 اردیبهشت ماه سالجاری درشرکت گاز استان برگزارشد وطی آن نفرات نخست هر رشته برای شرکت در مسابقات سراسری به میزبانی شرکت ملی گاز ایران اعزام خواهند شد.

شایان ذکر است، در حاشیه این دوره از مسابقات،  نمایشگاه کتاب، محصولات فرهنگی، عطر، حجاب و عفاف، نیز برپا شد و شرکت کنندگان با استفاده از بن تخفیف داری که به عنوان هدیه عمومی به هریک از آنها اهداء گردید  از این نمایشگاه بازدید و خریدنمودند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه