English

سند چشم‌انداز را باید بر اساس نیاز مردم تدوین کنیم نه سلیقه مدیران

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: سند چشم‌انداز 20 ساله توسعه کرمانشاه باید به‌گونه‌ای تدوین شود که از اعمال سلیقه‌های ناشی از تغییر مدیران شهرداری در امان بماند.

سند چشم‌انداز را باید بر اساس نیاز مردم تدوین کنیم نه سلیقه مدیران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مجتبی نیک کردار در نشست بررسی سند چشم‌انداز 20 ساله توسعه شهر کرمانشاه اظهار کرد: کرمانشاه با دارا بودن نیمی از جمعیت استان در مرکز خود، مرکزیت منطقه غرب کشور را نیز دارد و قطعاً بهره‌گیری از این سند بر ارائه خدمات به شهرها و استان‌های هم‌جوار نیز تأثیر می‌گذارد.

وی بابیان این مطلب که وجود 300 هزار حاشیه‌نشین که عمدتاً هم ناشی هجوم مردم شهرستان‌های مرزی باقی‌مانده از زمان جنگ تحمیلی بوده نیز باید در تدوین سند موردتوجه قرار گیرد، افزود: این سند باید به‌گونه‌ای تدوین شود که از سلیقه‌های افرادی که در آینده روی کار می‌آیند در امان باشد، زیرا کرمانشاه نیز مانند کل کشور سابقه تغییرات شهرداران را دارد و در طول دوره 90 ساله شهرداری کرمانشاه 60 شهردار را تجربه کرده است.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه، شهر را یک موجود زنده و دائم در حال تحول معرفی کرد و خاطرنشان ساخت: نباید به اسنادی که داریم اکتفا کنیم و آن‌ها را اساس قرار دهیم، بلکه باید به دل مردم برویم و مطالعات و گفت‌وگوی عمیق با آن‌ها داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه