English

با احراز صلاحیت ۲۶۵۷ کاندید شورای اسلامی شهر کرمانشاه؛

هر نامزد انتخاباتی می‌تواند ۱۶ ستاد داشته باشد

فرماندار کرمانشاه گفت: افرادی که صلاحیت آن‌ها احراز نشده تا6 اردیبهشت فرصت دارند اعتراض خود را کتباً به هیئت نظارت بر انتخابات استان و داوطلبان شورای روستا نیز باید به هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان‌های تابعه اعلام نمایند.

هر نامزد انتخاباتی می‌تواند 16 ستاد داشته باشد

فضل‌الله رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه بابیان این مطلب که در شهرهای کرمانشاه، ماهیدشت، کوزران و هلشی از مجموع 395 نفری که ثبت‌نام کردند، صلاحیت 364 نفر در هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات تائید شده است، ابراز داشت: طی مدت‌زمان تائید صلاحیت، 7 نفر از نامزدهای کاندید انتخاباتی استعفا دادند و همچنین از مجموع 2 هزار و 356 نفری که در شورای اسلامی روستاهای تابعه کرمانشاه ثبت‌نام کرده بودند صلاحیت 2 هزار و 293 نفر تائید شد اما صلاحیت 63 نفر احراز نگردید.

رنجبر در ادامه افزود: کاندیداهای تائید صلاحیت شده مجاز هستند هرکدام در مناطق هشت‌گانه شهر کرمانشاه دو ستاد انتخاباتی ویژه خواهران و برادران داشته باشند و به‌علاوه نصب بنر نامزدهای انتخاباتی نیز تنها در محل ستاد انتخاباتی این افراد امکان‌پذیر خواهد بود در غیر این صورت تخلف محسوب شده و جمع‌آوری می‌شوند.

گفتنی است که تبلیغات نامزدها از روز 21 اردیبهشت آغاز و تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه 28 همین ماه یعنی 24 ساعت قبل از آغاز انتخابات می‌تواند ادامه پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه