English

بازدید استاندار کرمانشاه از ۹ پروژه مهم عمرانی و شهری

دکتر رازانی استاندار کرمانشاه و معاون عمرانی استاندار صبح امروز در قالب یک برنامه کاری از 9 پروژه مهم عمرانی و شهری کرمانشاه بازدید کردند.

بازدید استاندار کرمانشاه از 9 پروژه مهم عمرانی و شهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه،؛ دکتر رازانی استاندار کرمانشاه و معاون عمرانی استاندار صبح امروز در قالب یک برنامه کاری از 9 پروژه مهم عمرانی و شهری کرمانشاه از نزدیک بازدید میدانی انجام دادند.

ایستگاه راه‌آهن کرمانشاه اولین پروژه‌ای بود که دکتر رازانی از آن بازدید کرد. عملیات ریل‌گذاری راه‌آهن در سه جبهه در حال انجام است و تاکنون 23 کیلومتر از مسیر 105 کیلومتری راه‌آهن فیروزان به کرمانشاه ریل‌گذاری شده است.

بارش‌های فراوان ماه‌های اسفند و فروردین از دلایل کندی اجرای این پروژه است. با کاهش بارندگی‌ها عملیات ریل‌گذاری مسیر باقی‌مانده تا قبل از پایان بهار به اتمام می‌رسد.

همچنین پیشرفت فیزیکی ایستگاه راه‌آهن کرمانشاه تاکنون 60 درصد بوده و عملیات اجرایی آن به‌خوبی در حال انجام است.

استاندار کرمانشاه در ادامه از پروژه ساماندهی ورودی شرقی شهر کرمانشاه بازدید کرد. این پروژه به طول چهار و نیم کیلومتر در حال انجام است.

بهره‌برداری از بلوار کیهان شهر در پایان سال جاری

بازدید از بلوار کیهان شهر سومین برنامه کاری دکتر رازانی بود. عملیات اجرایی این معبر 2 کیلومتری اواخر سال گذشته آغازشده و تا پایان سال ۹۶ به بهره‌برداری می‌رسد.

این معبر به سه‌راه حافظیه ختم می‌شود و شهرک کیهان شهر و شهرک‌های اطراف آن را از بن‌بست خارج می‌کند. همچنین این معبر از ترافیک محدوده میدان شهدا نیز می‌کاهد.

 

افتتاح خیابان آیت اله زرندی تا پایان خردادماه

استاندار کرمانشاه در ادامه از خیابان در حال احداث آیت اله زرندی بازدید کرد. این معبر جدید شهری میدان جلیلی را به میدان وزیری متصل می‌کند و از ترافیک این محدوده می‌کاهد. این پروژه تا پایان خردادماه ه بهره‌برداری می‌رسد.

 

نهال‌کاری 20 هکتار از پارک جنگلی سراب قنبر

پروژه پارک جنگلی سراب قنبر چهارمین طرحی بود که توسط استاندار کرمانشاه از نزدیک مورد بازدید قرار گرفت. تاکنون 20 هکتار از محدوده ۱۶۰ هکتاری این پارک جنگلی نهال‌کاری شده است و 40 هکتار دیگر نیز چاله کنی شده و تا قبل از خردادماه نهال‌کاری می‌شود.

راه دسترسی و پارکینگ این پارک جنگلی نیز در دست اجرا و خاک‌برداری است و تمهیداتی همچون نصب مخزن و ساخت تصفیه‌خانه برای تأمین آب موردنیاز این پارک جنگلی در نظر گرفته‌شده است.

 

تقاطع غیر همسطح ده مجنون تا نیمه خردادماه افتتاح می‌شود

استاندار کرمانشاه در ادامه این برنامه کاری از پروژه تقاطع غیر همسطح ده مجنون بازدید کرد. پیشرفت کنونی این پروژه ۹۰ درصد است.

کار نصب عرشه در مراحل نهایی است و این تقاطع کلیدی غیر همسطح ده مجنون نیمه خرداد به بهره‌برداری می‌رسد.

دکتر رازانی در ادامه از تقاطع غیر همسطح امام حسین (ع) بازدید کرد. این تقاطع نیز ۱۸ ماه دیگر به نتیجه می‌رسد. این طرح موجب کاهش بار ترافیکی محدوده شهرک رودکی و جاده سنندج می‌شود.

استاندار کرمانشاه در ادامه از استخر قهرمانی و ورزشگاه 6 هزارنفری مجموعه المپیک و ورزشگاه کارگران بازدید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه