English

معاون عمرانی استاندار در پاسخ به خلف وعده:

بارندگی‌های فراوان باعث کندی اجرای پروژه راه‌آهن کرمانشاه است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: عملیات ریل‌گذاری در سه جبهه در حال انجام است و تاکنون 23 کیلومتر از مسیر 105 کیلومتری راه‌آهن فیروزان به کرمانشاه ریل‌گذاری شده است.

بارندگی‌های فراوان باعث کندی اجرای پروژه راه‌آهن کرمانشاه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، امروز چهارشنبه استاندار کرمانشاه و معاون عمرانی استانداری از پروژه راه‌آهن بازدید کردند و مهندس مجتبی نیک کردار در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی ماه‌های اسفند و فروردین شاهد بارش‌های فراوان در کرمانشاه بودیم و این موضوع ازجمله دلایل کندی اجرای این پروژه است.

این مدیر ارشد عمرانی استان اظهار کرد: امیدواریم با کاهش بارندگی‌ها روزانه شاهد حداقل یک و نیم کیلومتر ریل‌گذاری باشیم و بتوانیم عملیات ریل‌گذاری مسیر باقی‌مانده را تا قبل از پایان بهار تکمیل کنیم.

مهندس نیک کردار تصریح کرد: مدیریت ارشد استان تمامی توان خود را برای تسریع درروند اجرای این پروژه مهم به کار گرفته است و در همین راستا به‌طور مستمر و هفتگی از این پروژه بازدید خواهیم کرد.

معاون عمرانی استاندار اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی ایستگاه راه‌آهن کرمانشاه تاکنون 60 درصد بوده و عملیات اجرایی آن به‌خوبی در حال انجام است.

گفتنی است که پیش‌ازاین استاندار کرمانشاه زمان افتتاح راه‌آهن به این منطقه را 31 فروردین‌ماه 96 اعلام کرده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه