English

کشف یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در کنگاور

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از توقیف محموله کاروانی کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون ریال در شهرستان کنگاور خبر داد.

کشف یک میلیارد و 600 میلیون ریال کالای قاچاق در کنگاور

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سردار منوچهر امان‌اللهی خاطرنشان کرد: با توجه به نام‌گذاری سال 96 توسط مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بانام «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال»، منویات معظم له در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز به‌صورت ویژه در دستور کار انتظامی استان قرارگرفته است.

وی افزود: در همین راستا عوامل انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید زنگنه شهرستان کنگاور که یکی از مبادی بسیار مهم ورود کالای قاچاق به مرکز کشور است، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند محموله کاروانی ذرت قاچاق را توقیف کنند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در این راستا تعداد پنج دستگاه کامیون حامل ذرت قاچاق که از مرزهای غربی به سمت مرکز کشور بارگیری شده بودند متوقف و در بازرسی از آن‌ها 106 تن ذرت قاچاق کشف شد.

سردار امان‌اللهی به دستگیری پنج قاچاقچی در این زمینه اشاره کرد و افزود: کارشناسان ارزش ریالی محموله‌های قاچاق کشف‌ شده را بالغ‌بر یک میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: پدیده مخرب قاچاق کالا در استان مرزی کرمانشاه تعطیلی صنایع بومی و بیکاری جوانان این استان را به همراه داشته و زمینه بروز جرم و آسیب‌های اجتماعی را فراهم کرده است، لذا نیروی انتظامی در راستای کاهش معضلات ناشی از این پدیده شوم، امکانات و منابع خود را به کار گرفته است تا مانع فعالیت قاچاقچیان شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه