English

در طرح تحول سلامت اجرایی می شود؛

برخورداری ۱۷۰ هزار دانش‌آموز کرمانشاهی از خدمات دندان‌پزشکی

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه بابیان اینکه 170 هزار دانش‌آموز کرمانشاهی از خدمات دندان‌پزشکی طرح تحول سلامت بهره‌مند می‌شوند، گفت: سه پایگاه در کرمانشاه مجری این طرح است.

برخورداری 170 هزار دانش‌آموز کرمانشاهی از خدمات دندان‌پزشکی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سلیمان محبی افزود: طرح تحول سلامت دهان و دندان دانش‌آموزان باهدف پیشگیری از بیماری‌های دهان و دندان در میان دانش‌آموزان استان به اجرا درآمده است.

محبی بابیان اینکه برای اجرای این طرح سه‌ پایگاه ثابت دندان‌پزشکی در مدارس در نظر گرفته‌شده است، ادامه داد: دندان دانش‌آموزان در این طرح معاینه می‌شود و برای جلوگیری از پوسیدگی از خدمات فیشور‌سیلنت به‌صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

وی بابیان اینکه طرح ملی ارتقای سلامت و بهداشت دهان و دندان در دو مرحله برای 170 دانش‌آموز شهر کرمانشاه اجرا می‌شود، تصریح کرد: بر اساس تفاهم‌نامه با معاون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استان، دانش‌آموزان در دو مرحله خدمات فیشور‌سیلنت و فلوراید‌تراپی را دریافت می‌کنند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه به توزیع هشت هزار مسواک رایگان در بین دانش‌آموزان اشاره و بیان کرد: مرحله دوم طرح سلامت دهان و دندان با تزریق اعتبار در بخش‌های رفع پوسیدگی، جرم‌گیری و کشیدگی دندان دانش‌آموزان انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه