English

اعضاء هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری شهرستان سنقر و کلیایی انتخاب شدند

فرماندار سنقر و کلیایی گفت: اعضاء اصلی و علی‌البدل هیئت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حوزه این شهرستان انتخاب شدند.

اعضاء هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری شهرستان سنقر و کلیایی انتخاب شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، یاور محمدی افزود: در این انتخابات که بر اساس رأی‌گیری معتمدین برگزار شد، تعداد 9 نفر به‌عنوان اعضا اصلی و 5 نفر هم به‌عنوان عضو علی‌البدل هیئت اجرایی انتخاب شدند.

وی عمل به قانون، سلامت انتخابات و برخورداری نامزدها از حق‌وحقوق یکسان در امر تبلیغات و قانون‌گرایی آن‌ها را از محورهای مهم در جریان برگزاری انتخابات برشمرد.

فرماندار سنقر و کلیایی با تشریح بهبود اوضاع اقتصادی کشور در سال گذشته و امسال نسبت به سال 94، اقدامات دولت تدبیر و امید را در حوزه‌های مختلف بخصوص حوزه بهداشت و درمان و گازرسانی به روستاها در این شهرستان چشمگیر و قابل‌توجه دانست.

محمدی ایجاد امید و اجتناب از دروغ و تخریب و کینه و دشمنی را مورد تأکید قرارداد و نهادینه کردن اخلاق و انسانیت برگرفته از ائمه اطهار را در جامعه ضروری دانست.

گفتنی است که دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت هم‌زمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه