English

نخستین همایش توسعه منطقه ای مازندران در نور آغاز بکار کرد

نخستین همایش توسعه منطقه ای مازندران با رویکرد اقتصاد مقاومتی روز شنبه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور آغاز به کار کرد.

نخستین همایش توسعه منطقه ای مازندران در نور آغاز بکار کرد

به گزارش خبرگزاری موج، در این همایش یک روزه معاون وزیر اقتصاد و داریی ، قائم مقام وزیر صنعت ، معدن و تجارت، معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، استاندار مازندران ، اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و کارشناسان استان حضور دارند.

دبیر این همایش اظهار داشت: این همایش با محوریت اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل با نگاه به رفع مشکلات اقتصادی استان مازندران برگزار می شود.

دکتر صدر الدین متولی افزود : در این همایش یک روزه علاوه بر سخنرانی ها ، چهار مقاله برتر در مورد مازندران در راستای اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل ارائه خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در حاشیه برگزاری این همایش ، نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی با 39 غرفه با حضور شرکت های دانش بنیان، مشاغل خانگی، تولیدات کشاورزی،بسته بندی و تولیدات صنعتی دانش بنیان از امروز به مدت 3 روز در سالن نمایشگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برپا شد.

این همایش به همت نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی به عنوان دبیرکمیسیون اقتصاد مجلس اسلامی و استانداری مازندران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برگزار می شود.

همچنین این همایش به صورت تخصصی طی 2 روز گذشته با حضور رئیس و اعضای کمیسیون مجلس شورای اسلامی مسئولان استان مازندران در مجتمع رفاهی و تفریحی شرکت نفت در محمودآباد برگزار شده بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه