English

شهردار اصفهان :

اجرای طرح‌های محله‌محور و کلیدی اصفهان را متحول می‌کند

شهردار اصفهان گفت: با وجود فعالیت‌های انجام شده هنوز هم وظایف بسیار زیادی برای انجام داریم چرا که شهر اصفهان همچنان تشنه کار است.

اجرای طرح‌های محله‌محور و کلیدی اصفهان را متحول می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، جمالی‌نژاد در در پنجاه و دومین برنامه «هرهفته، چندافتتاح» با بیان اینکه اجرای پروژه‌های شهرداری در سطح شهر سرعت بسیار خوبی گرفته است، اظهار کرد: مدیریت شهری مانند یک دوی امدادی است به نحوی که عزیزانی پیش از ما برای رشد و توسعه شهر زحمت کشیده و این مسئولیت را به ما واگذار کرده‌اند، شهر اصفهان نیز همواره از شانس بالایی برخوردار بوده که افرادی کارآمد و تلاشگر این مسئولیت‌ها را از گذشته‌های دور بر عهده داشته‌اند.

وی با بیان اینکه جنب و جوش، تحرک و پویایی بسیار خوبی نیز که هم‌اکنون در شهر با انجام برنامه‌های هر هفته چند افتتاح به راه افتاده برای ما ارزشمند است، تصریح کرد: اجرای برنامه‌های شهرداری به هیچ عنوان متوقف نمی‌شود.

شهردار اصفهان در ادامه با اشاره به پروژه‌های مختلف در دست اقدام شهرداری گفت: این پروژه‌ها در قالب پروژه‌های محله‌محور و بزرگ مقیاس تعریف شده است.

وی با بیان اینکه برای تکمیل قطار شهری اصفهان زحمات بسیار زیادی کشیده شده، تاکید کرد: تمام تلاش شهرداری بر این قرار گرفته که ایستگاه‌های قطار شهری به سرعت رو به جلو حرکت کند. همچنین خط دوم قطار شهری که کلنگ آن زده شده نیز با انگیزه بسیار زیادی در حال پیگیری است و چالش‌های خط یک را ندارد.

جمالی نژاد با اشاره به خط سوم قطار شهری اصفهان، افزود: این خط یکی از پروژه‌های بسیار ارزشمند شهرداری اصفهان است که از میدان آزادی آغاز و به سمت بلوار شفق حرکت خواهد کرد، خط چهارم قطار شهری نیز تعریف شده که کارهای مربوط به آن نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به تقاطع غیرهمسطح استقلال گفت: این پروژه رو به اتمام است و در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

جمالی‌نژاد با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان نیز برای حدود 4 تا پنج ماه آینده به بهره‌برداری می رسد، اضافه کرد: این پروژه به احیای چشم‌انداز زیبای پل شهرستان کمک بسیار زیادی می‌کند چراکه با جمع‌آوری نمایشگاه فعلی اقدامات لازم برای زیباسازی این پل نیز صورت می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به ساخت پردیس هنر که برای نخستین بار در سطح کشور در حال انجام است، تصریح کرد: ایجاد گذرگاه‌های فرهنگی، بازارچه‌هایی برای خرید و فروش صنایع دستی، اجرای برنامه های فرهنگی و کاهش ترافیک اطراف پل های تاریخی از مزایای احداث این پردیس است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه قرارمان از ابتدا این بوده که به دور از هرگونه حاشیه و سیاست‌زدگی تنها به فکر کار کردن برای شهرمان اصفهان باشیم، افزود: کارهای بسیار زیادی انجام شده و امیدواریم مجموعه شهرداری منسجم و همراه‌تر از گذشته تنها به آبادانی شهر بیندیشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه