English

افزایش یک‌هزار تخت بیمارستانی در مازندران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: چهار بیمارستان در شهرهای مختلف استان در دست ساخت است که با بهره‌برداری از آن هزار تخت بیمارستانی استان افزوده می‌شود.

افزایش یک‌هزار تخت بیمارستانی در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، قاسم جان‌بابایی در مراسم افتتاح پروژه‌های بهداشت و درمان مازندران در نکا اظهار کرد:  در طول سه سال گذشته افزایش چشمگیری در حوزه بهداشت و درمان داشتیم که در مجموع 230 هزار مترمربع به این فضاها در شهر و روستا افزوده شده است و رشد چشمگیری در حوزه روستایی داشتیم و هیچ خانه و ملک بهداشت روستایی استیجاری نداریم.

وی با اشاره به بیمارستان‌های در دست ساخت بهداشت و درمان مازندران افزود:  چهار بیمارستان در شهرهای مختلف مازندران در دست ساخت است که با بهره‌برداری از آن هزار تخت بیمارستانی مازندران افزوده می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: افتتاح کلینیک ویژه از اقدامات مهم حوزه بهداشت و درمان است که امروز با سفر رئیس جمهور و وزیر بهداشت و درمان به نکا همزمان با هم هفت کلینیک طوبی، اورژانس بیمارستانی، آل دی آر و... افتتاح شد.

این مسؤول با اشاره به توسعه زیرساخت بهداشت و درمان مازندران یادآور شد: یک سوم مراکز بهداشت و درمان مازندران استیجاری بودند که با هدف‌گذاری‌های انجام شده در حوزه بهداشت، 230 خانه روستایی، 31 مرکز جامع و 29 مرکز بهورزی در استان افتتاح شد.

جان‌بابایی خدمات ارائه شده در بخش روستایی را مهم قلمداد کرد و افزود : در بخش بهداشت روستایی، بیش از 70 هزار مترمربع فضای فیزیکی در دولت اضافه شد و در مجموع 110 هزار مترمربع در حوزه بهداشت مازندران افزوده شد.

وی گفت: 20 میلیارد تومان در بهبود استاندارد حوزه بهداشت مازندران در این دولت هزینه شد که بسیاری از مشکلات ما در این بخش حل شد که این مسأله از افتخارات ما است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در بخش درمان اظهار کرد: در بخش درمان هم فضای جدید به فضاهای مازندران افزوده شد که یک‌هزار و 250 تخت به تخت‌های مازندران افزوده شد که این آمار به غیر از شهرستان بابل است که این شهرستان به طور مستقل زیرنظر علوم پزشکی بابل است.

این مسؤول بیشترین مراجعات مردم را به اورژانس‌های بیمارستان‌ها اعلام و خاطرنشان کرد: 14 اورژانس مازندران از نظر تجهیزات و فضای کار، کامل نبود که بخشی کامل شده است و بقیه تا پایان دولت، به بهره‌برداری می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه