English

در کرمانشاه،

سه دستگاه اجرایی برتر در ثبت اشتغال ایجادی در سامانه ملی رصد معرفی شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ادارات صنعت، معدن و تجارت، کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و جهاد کشاورزی حضور یافته و از فعالیت مدیران کل و کارشناسان این ادارات با اهدای لوح سپاس تقدیر نمودند.

سه دستگاه اجرایی برتر در ثبت اشتغال ایجادی در سامانه ملی رصد معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، یاوری در این دیدارها با اشاره به اینکه در سال جاری نیز مقام معظم رهبری تأکید بیشتری به مقوله ایجاد اشتغال و تولید داخلی نموده گفت: در حال حاضر عدم توازن در بازار عرضه و تقاضای شغل و عدم انطباق آموخته‌های دانشگاهی با شرایط حاکم بر بازار کار و همچنین عدم مهارت متقاضیان کار مشکلاتی را برای فضای اشتغال ایجاد نموده است و تولید شغل از مؤلفه‌های اصلی در مهار بیکاری است که در وهله اول با ارتقاء کیفی تولیدات و جلب بازار داخلی و ایجاد اعتماد در مصرف‌کننده و در مرحله بعد حمایت از تولیدات داخلی و بومی ایجاد خواهد شد.

داود یاوری ادامه داد: اشتغال و تولید یک زنجیره جدانشدنی است که در صورت تعامل، همفکری و همراهی مسئولین و مردم می‌توان به‌راحتی آن را مهار نمود و این موضوع نیازمند عزم همگانی است و مردم باید توجه داشته باشند اقتصاد مقاومتی یعنی تقویت بنیه بخش خصوصی و مشارکت مردم در توسعه اقتصادی و دولت تنها نقش حامی و برنامه‌ریز را خواهد گرفت.

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان در ادامه بیانات خود به هدفش از حضور در سه دستگاه اجرایی استان اشاره نمود و گفت: در سال 95 در بین دستگاه‌های اجرایی استان سازمان صنعت، معدن و تجارت، کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و جهاد کشاورزی ازلحاظ ثبت مشاغل ایجادی در سامانه ملی رصد رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

ایشان افزود: امیدواریم در سال جاری نیز این تعامل و همراهی در بین سایر دستگاه‌ها نیز پررنگ‌تر شود و شاهد گام‌های مؤثرتر در مهار بیکاری استان باشیم.

گفتنی است: بر اساس تصمیم شورای عالی اشتغال به‌منظور نظارت مستمر، مستقیم و مؤثر بر فرایند ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در کشور و در راستای ایجاد بانک اطلاعاتی در حوزه بازار کار، از ابتدای سال 90 سامانه ملی رصد اشتغال توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه‌اندازی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه