English

روند صدور مجوزها برای سرمایه‌گذاران کوتاه‌تر می‌شود

استاندار کرمانشاه گفت: مدیریت ارشد استان تمام تلاش‌های خود را به کار خواهد گرفت تا فرایندهای صدور مجوز و دریافت پروانه کوتاه‌تر شوند و سرمایه‌گذاران با سهولت بیشتری این مراحل اداری را طی کنند.

روند صدور مجوزها برای سرمایه‌گذاران کوتاه‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، اسدالله رازانی اظهار داشت: تسهیل در فرایند جذب سرمایه‌گذاری و رفع موانع موجود در این زمینه یکی از رویکردها و برنامه‌های جدی دولت تدبیر و امید است که با جدیت دنبال شده و قدم‌های عملی مهمی در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در این دولت برداشته‌ شده است.

استاندار کرمانشاه تأکید کرد: در داخل استان نیز طی این سال‌ها یکی از مشکلات همیشگی که در زمینهٔ سرمایه‌گذاری وجود داشته موضوع طولانی بودن روند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری بوده است.

این مقام عالی اظهار داشت: در این راستا فرایندهای صدور مجوزها و پروانه‌ها در ادارات مختلف را در کارگروه اشتغال استان دوباره بررسی خواهیم کرد و با شناسایی موانع کند شدن فرایند سرمایه‌گذاری، آن‌ها را رفع خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: مدیریت ارشد استان تمام تلاش‌های خود را به کار خواهد گرفت تا فرایندهای صدور مجوز و دریافت پروانه را کوتاه و کوتاه‌تر شود و سرمایه‌گذاران بتوانند با سهولت بیشتری این مراحل اداری را طی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه