English

گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان نیر

در تعطیلات نوروز 2 هزار و 268 نفر در مراکز اقامتی شهرستان نیر اقامت و بیش از 18 هزار نفر از مناطق تاریخی ، آبگرم های معدنی و مناطق گردشگری بازدید کردند.

گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان نیر

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی احمدی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری نیر افزود: در سال جاری با اولویت دهی به تکمیل طرح های عمرانی توسعه روستایی در این شهرستان شتاب بیشتری خواهد گرفت.
وی در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و از پیش بینی 84 صندوق اخذ رای در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد 74 صندوق روستایی و 9 صندوق شهری است.
وی همچنین در زمینه اجرای طرح نوروزی در شهرستان نیر اظهار کرد: در جاده نیر - سراب در ایام نوروز 211 هزار تردد صورت گرفت که یکی از پرترددترین راههای ارتباطی استان پس از جاده آستارا - اردبیل بود.
او گفت: در تعطیلات نوروز 2 هزار و 268 نفر در مراکز اقامتی شهرستان نیر اقامت و بیش از 18 هزار نفر از مناطق تاریخی ، آبگرم های معدنی و مناطق گردشگری بازدید کردند.
حجت الاسلام میکائیل مقدسی ، امام جمعه نیر هم در این جلسه با اشاره به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده گفت: متاسفانه در امر تولید موانع و مشکلاتی وجود دارد که اگر آنها رفع شود تولید در کشور جان تازه ای خواهد گرفت.
او افزود: برخی از کارخانه های شهرستان نیر از جمله کارخانه لبنی آچاک و کارخانه نمک بعد از اخذ تسهیلات هنوز راکد و غیر فعال هستند و باید از سوی مسوولان تکلیف این واحدها روشن و یا دوباره راه اندازی شوند یا به اشخاص دیگری واگذار شوند.
او به ساخت و ساز غیرمجاز در خارج از محدوده روستاهای شهرستان و نظارت ضعیف جهاد کشاورزی بر آن اشاره کرد و گفت: جهاد کشاورزی قبل از احداث ساختمان در خارج از محدوه روستاها باید اخطارهای لازم را به صاحب ملک باید بدهد و در صورت بی توجهی صاحب ملک برخورد قانونی کند.
او به نرخ بالای گاز در منطقه اشاره کرد و اظهار کرد: متاسفانه بارها در زمینه نرخ بالای گاز در منطقه به مسوولان رده بالا تذکر داده شده و نمایندگان استان باید به این مشکل مردم رسیدگی کنند.
حجت الاسلام مقدسی در ادامه به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: سند اعتبار ، مشروعیت و مردمی بودن نظام انتخابات است که مردم باید با حضور حداکثری خود شرکت کرده و مسوولان نیز در تایید صلاحیت های داوطلبان دقت بیشتری داشته باشند.
شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه