English

خاموشی برق ایام نوروز امسال در مازندران نداشتیم

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه ایام نوروز امسال خاموشی برق نداشتیم، گفت: امسال 147 دستگاه ترانس با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان خریداری شد تا در ایام نوروز در شهرهای ساحلی با وجود افزایش جمعیت مسافر با قطعی برق مواجه نباشیم.

خاموشی برق ایام نوروز امسال در مازندران نداشتیم

به گزارش خبرگزاری موج، قاسم شهابی اظهار داشت: تمامی امور شهرستان‌ها، مدیران و معاونان شرکت توزیع برق مازندران از قبل عید تاکنون به‌صورت شبانه‌روزی کشیک هستند.

وی با اعلام اینکه تاکنون خاموشی در ایام نوروز گزارش نشد، افزود: اگر هم بود به‌ صورت مورد در کوتاه‌ترین زمان رفع شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: ایام نوروز به دلیل تعطیلی بسیاری از ادارات و کارخانجات باعث شد تا با وجود ورود مسافران بار مصرف برق افزایش نداشته باشد و عاملی شد تا با قطعی برق مواجه نباشیم.

این مسوول با بیان اینکه در ایام نوروز در مناطق بالادست مازندران شاهد افزایش جمعیت و مصرف بالای برق بودیم، ادامه داد: با در اختیار قرار دادن ترانس برق مناطق بالادست مازندران تقویت شد.

شهابی گفت: قبل از عید نوروز امسال 147 دستگاه ترانس با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان خریداری شد تا در ایام نوروز در شهرهای ساحلی با وجود افزایش جمعیت مسافر با قطعی برق مواجه نباشیم.

وی با بیان اینکه طبق بازرسی‌های انجام شده در ایام تعطیلات نوروزی وضعیت تمامی امور توزیع برق شهرستان و مناطق مناسب بوده است، اظهار کرد: پس از بررسی عملکرد سال گذشته تمامی اهداف سال جدید برای امور شرکت توزیع برق تبیین می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه در ابتدای سال 94 در بابلسر یک هزار و 800 متقاضی در نوبت برق بودند، افزود: پایان سال 94 این تعداد به کمتر از هزار متقاضی رسید.

این مسوول گفت: در سال 95 پاسخگویی به تقاضای متقاضیان برق بروزرسانی شد که در حال حاضر 100 مشترک در مازندران متقاضی هستند.

شهابی افزود: در منطقه شهری آمل و قائم‌شهر 200 تا 250 متقاضی درخواست اشتراک برق هستند که تا پایان خردادماه امسال تمام متقاضیان شهری و روستایی باید بروزرسانی شوند.

وی با بیان اینکه در سال 94 از سوی شرکت توزیع برق مازندران، پاسخگویی به تقاضای متقاضیان 24 روز بود در پایان سال گذشته به زیر 9 روز رسید، تصریح کرد: در برخی از مناطق به سه تا 15 روز رسید که امسال مدت پاسخگویی به درخواست متقاضیان به کمتر از 7 روز می‌رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران ادامه داد: زمان نصب ترانس برق در گذشته یک‌سال بود اما این مدت زمان به سه ماه کاهش یافت.

این مسوول با اعلام اینکه روستاهای متقاضی برق در مازندران نداریم، گفت: دو دستگاه جرثقیل 10 تن برای شهرهای آمل و ساری برای هر شهر به قیمت 570 میلیون تومان، سه دستگاه ماشین کمک‌دار برای شهرهای آمل، بابل و بابلسر خریداری شد برای هر شهر 90 میلیون تومان خریداری شد.

شهابی افزود: در اجرای بروزرسانی و تقویت تجهیزات برق، یک دستگاه بالابر حدود 300 میلیون تومان خریداری شد.

وی گفت: 11 دستگاه موتور خریداری شد که یک ماه آینده تحویل امور برق می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه