English

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان زنجان :

۴۸پایگاه زمینی وپایگاه اورژانس هوایی زنجان درروز طبیعت فعال است

زنجان-رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان زنجان به تمهیدات اورژانس زنجان جهت ارائه خدمات اورژنسی در روز طبیعت اشاره کردو گفت: 48 پایگاه زمینی و یک پایگاه اورژانس هوایی در این روزفعال هستند.

۴۸پایگاه زمینی وپایگاه اورژانس هوایی زنجان درروز طبیعت فعال است

علیرضا زراعتچی در گفتگو با خبرگزاری موج به تمهیدات اورژانس استان زنجان جهت پوشش روز طبیعت اشاره کردو افزود: در این روز 48 پایگاه زمینی و یک پایگاه اورژانس هوایی در این روزآماده باش هستند و 10 ایستگاه سلامت در سطح استان فعالیت خواهد کرد.

وی اظهار کرد: در روز طبیعت استقرار امبولانس های اضافی در سه راهی بیجار ،پلیس راه جاده قدیم زنجان قزوین، سه راهی آمادگاه ،خان چایی جاده طارم و کد سیار در پایگاه اسفناج برای شهرستان زنجان و استقرار 7 آمبولانس در شهرستانها فعال خواهند بود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان زنجان یاد آورشد: اورژانس استان به لحاظ رسیدن به موقع بر بالین بیمار از میانگین کشوری در سطح مطلوب‌تری قرار دارد که این مهم حاصل تلاش‌های شبانه‌روز قشر زحمت‌کش پایگاه‌های اورژانس حاصل شده و ما برنامه ریزی لازم برای تدوام این مهم را در دستور کاری خود داریم.

وی وظیفه اصلی پایگاه‌های اورژانس در سطح استان زنجان را در سه بخش امدادرسانی در جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی و داخل شهر اعلام کرد.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان زنجان افزود: زمان حضور اورژانس در محل حادثه در جاده های اصلی در استان زنجان 13 الی 14 دقیقه و داخل شهرها پنج الی 6 دقیقه است و در این زمینه نسبت به میانگین کشوری دارای وضعیت مطلوبتری هستیم.

زراعتچی یاد آورشد: با کم شدن فاصله پایگاه های اورژانس در جاده های زنجان، زمان رسیدن به محل حادثه کاهش پیدا کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه