English

فرماندار اندیمشک عنوان کرد:

تأثیر مثبت قطار گردشگری در رونق گردشگری خوزستان

اهواز فرماندار اندیمشک گفت: راه اندازی قطار گردشگری در خوزستان کار خوبی بود که راه آهن انجام داد و تأثیر بسیار مثبتی در رونق بحث گردشگری این استان دارد.

تأثیر مثبت قطار گردشگری در رونق گردشگری خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج، پیمان جهانگیری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راه اندازی قطار گردشگری در خوزستان کار خوبی بود که راه آهن انجام داد و تأثیر بسیار مثبتی در رونق بحث گردشگری این استان دارد. به نظرم کار بی نظیری بود که در مسیر دیدنی اندیمشک تا ایستگاه 5 انجام می شود.

وی افزود: البته برنامه هایی هم در سطح شهرستان انجام شده که از آن جمله می توان به برگزاری جلسات متعددی با مدیرکل راه آهن جنوب اشاره کرد. قطعا با راه اندازی این قطار امسال مردم را شادتر می ببینیم و سایر مردم را هم به بازدید از این مسیرهای دیدنی دعوت می کنم.

فرماندار اندیمشک تصریح کرد: مردم استقبال خوبی داشتند و در پیام های خود رضایت از این قطار را منعکس می کردند و البته در این بین هم مهمانان نوروزی استقبال داشتند.

جهانگیری عنوان کرد: در این مسیر کارهای خوبی می توانیم انجام دهیم و مسیر بکر و خیلی خوبی هست که نقطه های دیدنی خاصی هم دارد.

وی بیان کرد: از زمانی که بحث قطار گردشگری مطرح شد به تبع فرمانداری شهرستان در جلسات ستاد نووروزی، اطلاع رسانی و تبلیغات را به خوبی انجام داد. در حقیقت سعی کردیم مردم را از این حرکت آگاه کنیم.

فرماندار اندیمشک با اشاره به اینکه همکاری خوبی نیز با اداره کل راه آهن داشتیم، یادآور شد: امیدوارم سال خوبی برای مردم باشد و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه تولید و اشتغال برنامه های خوبی تهیه شده که در سال ۹۶-۹۷ اجرایی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه