English

اول اردیبهشت‌ماه اعلام می‌شود؛

نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی خراسان شمالی

بجنورد- رئیس هیئت عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی خراسان شمالی گفت: نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان به‌منظور حضور در انتخابات، اول اردیبهشت‌ماه به فرمانداری‌ها اعلام می‌شود.

نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی خراسان شمالی

عبدالرضا عزیزی در گفتگو با خبرگزاری موج اظهار کرد: طبق تقویم زمانی، مراجع چهارگانه قوه قضائیه، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و ثبت‌احوال در بازه زمانی هفتم تا 16 فروردین ماه جاری ملزم به ارائه پاسخ دقیق استعلام‌ها هستند.

عزیزی با اشاره به اینکه نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اول اردیبهشت ماه امسال به فرمانداری‌های خراسان شمالی اعلام می‌شود، افزود: هیئت‌های اجرایی از 17 تا 23 فروردین‌ماه 96 صلاحیت داوطلبان و تکمیل پرونده آن‌ها را رسیدگی می‌کنند.

وی تصریح کرد: پس از اعلام نظر نهایی هیئت‌های اجرایی تا 23 فروردین‌ماه، نوبت به اعلام نظر هیئت‌های نظارت بخش و شهرستان می‌رسد که این امر در بازه زمانی 25 تا 30 فروردین‌ماه 96 انجام می‌شود.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نظرات هیئت‌های نظارت بخش و شهرستان به‌صورت روزانه به فرمانداری و بخشداری‌ها ارسال می‌شود.

عزیزی با تأکید بر اینکه نتایج نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان در یکم اردیبهشت‌ماه سال جاری به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها ابلاغ می‌شود، اظهار کرد: داوطلبان حداکثر تا دوم اردیبهشت‌ماه از نتیجه بررسی صلاحیت خود مطلع می‌شوند.

پنج هزار و 412 نفر برای حضور در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای خراسان شمالی ثبت‌نام کردند که از این تعداد 250 داوطلب زن و پنج هزار و 162 داوطلب نیز مرد ثبت‌نام هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه