English

ناظر عالی ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور:

آذربایجان غربی از منطقه عبوری به مقصد گردشگری تبدیل شود

مدیر کل منابع انسانی سازمان و ناظر عالی ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور گفت: آذربایجان غربی از یک منطقه عبوری برای گردشگران به مقصد گردشگری تبدیل شود.

آذربایجان غربی از منطقه عبوری به مقصد گردشگری تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری موج، آناهیتا خلج امیر حسینی ظهر چهارشنبه در بازدید از آثار تاریخی ارومیه با اتوبوس گردشگری اظهارداشت: برای رسیدن به این مهم به تعامل همه دستگاههای دولتی از جمله شهرداریها و انجمن های مردم نهاد نیاز است.

وی با بیان اینکه امسال کیفیت خدمات به گردشگران در این استان من را شگفت زده کرد افزود:هنوز هم با توجه به ظرفیت های بیشمار گردشگری در این منطقه نتایج بدست آمده ایده آل نیست و باید تلاش بیشتری انجام شود.

امیر حسینی با اشاره به ظرفیت های کم نظیر گردشگری در آذربایجان غربی و ارومیه اظهارداشت: در سالجاری تلاش مضاعفی برای معرفی ظرفیت های گردشگری استان باید صورت گیرد.

امیر حسینی به اتوبوس گردشگری هم اشاره کرد و گفت: این ابتکار نه تنها گردشگران استانهای مختلف را با جاذبه های گردشگری آشنا کرد بلکه باعث شد خود مردم ارومیه با استفاده از این ظرفیت مکانهای دیدنی شهر و استان خود را ببینند.

ناظر عالی ستاد هماهنگی سفر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: بردن نوروز بین مردم و مشارک انجمن های مردم نهاد در امر گردشگری و راهنمایی مسافران مهمترین ویژگی آذربایجان غربی در نوروز امسال بود.

جلیل جباری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی هم از ادامه فعالیت اتوبوس های گردشگری در تمام ایام سال خبر داد وگفت: تلاش می شود تمام جاذبه های گردشگری استان تحت پوشش سفرهای اتوبوس های گردشگری قرار بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه