English

همزمان با تعطیلات نوروزی؛

۱۱نفر طی تصادفات جاده ای در آذربایجان جان باختند

ارومیه- رئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: طی تعطیلات نوروزی 11 نفر در اثر تصادفات فوتی در جاده های استان جان خود را از دست داده اند.

۱۱نفر طی تصادفات جاده ای در آذربایجان جان باختند

سرهنگ عباس فرمانی در گفتگو با خبرگزاری موج با بیان اینکه طرح در اثر وقوع هشت فقره تصادف فوتی همزمان با تعطیلات نوروزی در استان 11 نفر جان خود را از دست داده اند.

وی با بیان اینکه این آمار از 25 اسفندماه تا هشت فروردین ماه سالجاری است افزود: در این مدن 255 نفر در اثر تصادفات جرحی مجروح و 60 فقره نیز تصادف خسارتی رخ داده است.

سرهنگ فرمانی از کاهش 15 درصدی مجموع تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی تا هشت فروردین ماه سالجاری خبر داد و گفت: طرح نوروزی سال 96 پلیس راه استان از 25 اسفند ماه با مراسم رزمایش و افتتاحیه آغاز شده و تا 15 فروردین سال 96 ادامه دارد.

وی افزود: تمام تلاش پلیس راه در طی این طرح معطوف به کنترل ترافیک و کاهش تصادفات بوده و امید است که با کمک سایر نیروهای و ارگان‌های انتظامی و سازمان‌ها و نهادهای دخیل در امر ترافیک و عبور و مرور بتوان از عهده آن بر آمده و تعطیلات و سفر خوش و بدون دغدغه خاطر را برای هموطنان به ارمغان آورد.

رئیس پلیس ‌راه انتظامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: شعار نوروزی سال 96 توسط پلیس راهور، با عنوان" پرهیز از خطر، آرامش در سفر" نامگذاری شده و امیدواریم با پیروی از این شعار و نیز با همکاری مردم با پلیس خدمتگزار بتوان نوروزی بدون حادثه و تصادفات ناگوار داشته باشیم.

وی با توصیه به هموطنان اظهار داشت: مسافران باید در طی سفرهای نوروزی از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کرده و استفاده از کمربند ایمنی و رعایت هشدارهای پلیسی و داشتن تمرکز حواس در رانندگی نیز از اصول مهم رانندگی است که امید است تا همه هموطنان و رانندگان به آنها توجه کافی داشته باشند.

سرهنگ فرمانی در ادامه با اشاره به آغاز موج جدید بارش ها طی روزهای آینده در استان گفت: با پیش بینی هواشناسی استان طی روزهای آتی شاهد آغاز بارش ها در استان خواهیم بود که در این راستا توصیه می شود رانندگان به دلیل لغزنده بودن جاده نکات ایمنی را رعایت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه