English

فعالیت‌های شهرداری قم نمونه خدمات کل مجموعه استان است

استاندار قم گفت: با مدیریت خوب شهری و با تجربه بالای علمی و تخصصی همراه با نگاه علمی مشکلات پروژه‌های عمرانی شهر برطرف شده و شاهد افتتاح آنها هستیم.

فعالیت‌های شهرداری قم نمونه خدمات کل مجموعه استان است

به گزارش خبرگزاری موج از قم، استاندار قم در دیدار شهردار و مدیران شهری قم، با تاکید بر اینکه در سایه همدلی، هماهنگی و نگاه فراجناحی می‌توان اقدامات مختلف را پیش برد، اظهار کرد: با وجود کمبود اعتبارات با همراهی و مدیریت خوب، بهره‌وری منابع را خواهیم داشت.

وی تکمیل پروژه‌های عمرانی را نمونه همدلی و همراهی مدیران شهری و استانی دانست و خاطرنشان کرد: مدیریت و اتمام پروژه‌های نیمه کاره مشکل‌تر از اجرای پروژه‌های جدید بود و به همین خاطر با هم‌افزایی و همراهی مناسب این پروژه‌ها نیز پیگیری و تکمیل شد.

صادقی با تاکید بر اینکه در سال گذشته توفیقات خوبی در استان به دست آمد، بیان کرد: همین روحیه که در سال گذشته در استان جاری بود باید امسال نیز برقرار باشد تا بتوانیم مشکلات استان را یکی پس از دیگری برطرف کنیم.

وی اذعان کرد: خدا را شاکریم که با مدیریت خوب شهری و با تجربه بالای علمی و تخصصی با نگاه علمی مشکلات پروژه‌های عمرانی شهر برطرف شده و شاهد افتتاح آنها هستیم.

استاندار قم ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در شهرداری، تصریح کرد: ما در کنار شهرداری هستیم و کار شهرداری نمونه خدمات کل مجموعه‌های استان است، اگر افتخاری به دست می‌آید برای همه است و اگر مشکلی نیز به وجود آید همه درگیر آن خواهند بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه