English

اسکان ۱۱۲هزار و ۴۳مسافر نوروزی در قم تا سی ام اسفند

مسئول کمیته اسکان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم از اسکان 112 هزار و 43 زائر و مسافر نوروزی از 25 الی 30 اسفندماه در قم خبر داد.

اسکان 112هزار و 43مسافر نوروزی در قم تا سی ام اسفند

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مسئول کمیته اسکان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم با اشاره به طرح نوروزی از 25 اسفندماه تا 15 فروردین ماه سال آینده اظهار داشت: از این تعداد 19 هزار تن در واحدهای اقامتی استان از جمله هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر و خانه مسافر اسکان یافتند.

وی بیان داشت: 56 هزار و 925 تن در مدارس قم و 15 هزار و 313 تن در سایر مراکز اقامتی از جمله میهمان سراهای ادارات، خوابگاه های دانشجویی، سالن های ورزشی و اقامت گاه های موقت و 20 هزار و 784 تن در چادرها اسکان پیدا کردند.

حسین نژاد افزود در روز 30 اسفندماه، بیشترین اسکان در استان قم با حضور 45 هزار و 752 تن مسافر نوروزی صورت گرفت که از این تعداد 14 هزار تن در واحدهای اقامتی قم اسکان یافتند.

وی با اشاره به این که حدود 400 واحد تاسیسات گردشگری آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی است گفت: از این تعداد 35 واحدهتل، 27 واحدهتل آپارتمان، 55 واحد مهمانپذیر، 170 خانه مسافر و 97 واحد مجتمع بین راهی و پذیرایی با ظرفیت 10 هزار تخت اقامتی و پذیرایی به مسافران نوروزی خدمات رسانی می کند.

مسئول کمیته اسکان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم افزود: به صورت روزانه نیز تیم های نظارتی با مشارکت مرکز بهداشت، اداره کل تعزیرات حکومتی و اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان قم از دفاتر خدمات مسافرتی، مجتمع های پذیرایی و بین راهی، واحدهای اقامتی، نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی نظارت می کنند.

وی خاطر نشان کرد: مسافران نوروزی می توانند با استفاده از طرح رزرواسیون آنلاین به آدرس www.qombooking.com مکان اسکان خویش را بر اساس نوع خدمات اقامتی و پذیرایی انتخاب کنند

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه