English

سرپرست فرمانداری کرج:

۱۲۹ نفر تاکنون در انتخابات شورای شهر کرج ثبت نام کردند

کرج - سرپرست فرمانداری کرج از ثبت‌نام 129 نفر در نخستین روز از ثبت‌نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر در این حوزه انتخابیه خبر داد.

۱۲۹ نفر تاکنون در انتخابات شورای شهر کرج ثبت نام کردند

به گزارش خبرگزاری موج، علی قنبر زمانی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری و بخشداری‌های تابعه شهرستان کرج هم‌زمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح امروز آغاز شد.

وی در ادامه اضافه کرد: در ستاد انتخابات فرمانداری کرج ثبت‌نام داوطلبان شهرهای تابعه این شهرستان شامل شهرهای کرج، ماهدشت، کمال شهر، گرمدره، محمد شهر و آسارا انجام‌شده است.

به گفته زمانی تا پایان ساعت اداری نخستین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کرج 129 ثبت‌نام کردند.

سرپرست فرمانداری کرج گفت: در روز نخست ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 88 نفر در کرج، 16 نفر در کمال شهر، 13 نفر در ماهدشت، 9 نفر در محمد شهر، 2 نفر در گرمدره و یک نفر در آسارا ثبت‌نام کرده‌اند.

زمانی به استقبال گسترده داوطلبان در روز نخست اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش اعضای ستاد و هماهنگی‌های انجام‌شده در ساعت اداری همه متقاضیانی که تشکیل پرونده دادند، ثبت‌نام شدند .

سرپرست فرمانداری کرج با اشاره به اینکه فرایند ثبت‌نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا پایان روز ششم فروردین‌ماه ادامه دارد، گفت: متقاضیان برای ثبت‌نام در انتخابات شوراهای شهرها باید به فرمانداری و متقاضیان شوراهای روستایی باید به بخشداری‌ها مراجعه کنند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه