English

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی:

گردهمایی مردم در جوار بقاع متبرکه همدلی و وحدت دینی و ملی را سبب می شود

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای برنامه های فرهنگ در جوار بقاع متبرکه و زمینه سازی جهت حضور مردم در این اماکن متبرکه در شرایط امروزی که کشور در تهاجمات گسترده جنگ نرم دشمن قرار دارد جامعه را واکسینه می کند.

گردهمایی مردم در جوار بقاع متبرکه همدلی و وحدت دینی و ملی را سبب می شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، کوهکن اظهار داشت: فرهنگ سازی مسأله ای آموزشی است که باید همواره به طور مستمر مورد توجه قرار گیرد برخلاف تصور عده ای که فرهنگ را فقط مبتنی بر تاریخ و تمدن می دانند تصور بنده این است که که می بایست همه شاخه های فرهنگ مرتبا نسل به نسل آموزش داده شود که در این میان فرهنگ دینی جایگاه خاص و حائز اهمیتی دارد و امامزادگان و بقاع متبرکه می توانند پایگاه اصلی این آموزش قلمداد شوند.

وی افزود: طرح هایی همچون بصیرت عاشورایی، سوگواره یاس نبوی و آرامش بهاری که توسط سازمان اوقاف و امور خیریه در جوار بقاع متبرکه اجرا می شوند در راستای تقویت نقش بقاع متبرکه در زندگی مردم و فرهنگ سازی دینی بسیار موثر و تاثیرگذار هستند.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: همچنین اجرای برنامه های فرهنگ در جوار بقاع متبرکه و زمینه سازی جهت حضور مردم در این اماکن متبرکه در شرایط امروزی که کشور در تهاجمات گسترده جنگ نرم دشمن قرار دارد جامعه را واکسینه می کند.

محسن کوهکن در ادامه به مزیت اجرای طرح آرامش بهاری در جوار بقاع متبرکه اشاره کرد و گفت: ایام نوروز همیشه نوید بخش شادی و صلح بوده و اجرای طرح آرامش بهاری در جوار بقاع متبرکه همانگونه که از اسمش پیداست نوید بخش آرامشی توام با معنویت جهت استقبال از فصل بهار می باشد.

وی در ادامه عنوان کرد: مردم با زیارت حرم مطهر امامزادگان عظیم الشان آرامش روحی کسب می کنند و یکی از نکاتی که سازمان اوقاف و امور خیریه در اجرای این طرح باید مد نظر قرار دهد آماده سازی و محیا کردن بستر مناسب در همه زمینه ها بخصوص در جهت اسکان مناسب مسافران در جوار بقاع متبرکه می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه