English

در طول هفت سال؛

۲۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کردستان اختصاص یافته است

مسوول بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس کردستان عنوان کرد: 22 میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد 3 هزار و 400 شغل پایدار از سال 88 تا 95 در کردستان اختصاص یافته است.

22 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کردستان اختصاص یافته است

به گزارش خبرگزاری موج، رضا ولی بیگی ظهر امروز در حاشیه جلسه استانی احیای اراضی و آبخیزداری در شهرستان قروه گفت: از سال 88 تا پایان امسال 4هزار و 32 پروژه محرومیت زدایی، سازندگی و اردوهای جهادی دراستان اجرا شده است.

وی عنوان کرد: برای اجرای این طرح های عمرانی تاکنون اعتباری حدود 58 میلیارد و 500 میلیون تومان صرف وهزینه شده است.

وی به فعالیت های غیرعمرانی اشاره کرد و اظهارداشت: دراین زمینه افراد علاقمند و متخصصی که جویای کار هستند به طور رایگان آموزش می بینند و با اعطای تسهیلات وارد بازار کار خواهند شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس کردستان بیان کرد: از سال 88 تا 95 به عبارتی طی این هفت سال ۲۲ میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد 3 هزار و 400 شغل پایداردر این استان اختصاص پیدا کرده است.

ولی بیگی با اشاره به اینکه طی 37 سال گذشته بسیج بیشترین خدمات را در عرصه های مختلف داشته است، افزود: پروژه های مختلف سازندگی در دستور کار قرار گرفته و نتایج ثمربخشی هم تاکنون داشته اند.

وی عنوان کرد: امروز در عرصه های مختلف سازندگی بسیجیان با تمام توان واردشدند و گروه ه های جهادی برای محرومیت زدایی گام های ارزشمندی را برداشته اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه