English

حجت‌الاسلام زین‌الدین:

هنرمندان سفیران فرهنگی شهر کرمانشاه هستند

رضا زین‌الدین عضو شورای شهر کرمانشاه گفت: هنرمندان به‌عنوان سفیران فرهنگی کرمانشاه نیز همکاری خوبی با شهرداری داشته‌اند که جا دارد از همه دوستان تشکر و قدردانی نمایم.

هنرمندان سفیران فرهنگی شهر کرمانشاه هستند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، وی ابراز داشت: انجام کار فرهنگی بسیار سخت و پرهزینه است اما خوشبختانه شهرداری و در رأس آن شهردار محترم و همکارانشان در معاونت فرهنگی با کمک شورای اسلامی شهر به‌خوبی اهمیت کارهای فرهنگی و هنری را درک کرده با تمام وجود در این زمینه کار می‌کنند.

زین‌الدین افزود: خیلی از ارگان‌ها و دستگاه‌های فرهنگی فقط آمار می‌دهند و کار فرهنگی آن‌ها فقط مختص به نصب بنر شده است اما شهرداری و شورای شهر باانگیزه و اعتقاد در این راستا گام برمی‌دارند و فعالیت می‌کنند البته همه شهروندان عزیز و هنرمندان گرامی هم باید شهرداری و معاونت فرهنگی را جهت رسیدن به اهداف یاری کنند.

وی تصریح داشت: هرچند منابع مالی و درآمدهای شهرداری بسیار کم بوده اما با تمام وجود دوستان در شهرداری و شورای شهر پای‌کار بوده‌اند و کارهای خوبی نیز مثل برنامه‌های مسجد محوری یا جلسه با ائمه جماعات مساجد برگزار کرده‌اند.

حجت‌الاسلام زین‌الدین در پایان گفت: شهرداری به‌اندازه درآمدی که دارد هزینه می‌کند و برای هر چه‌بهتر شدن خدمات شهرداری همه شهروندان باید کمک کنند و شاید یکی از بهترین کمک‌های مردم به شهرداری پرداخت عوارض سالیانه می‌باشد که قطعا به بهتر شدن خدمات شهرداری به مردم کمک خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه