English

هیچ مدیری نباید از نقد منصفانه هراس داشته باشد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هیچ مدیری نباید از نقد منصفانه هراس داشته باشد و اگر نقد منصفانه‌ای در جایی رخ دهد باید آن را بپذیرند و در رفع آن اقدام کنند.

هیچ مدیری نباید از نقد منصفانه هراس داشته باشد

به گزارش خبرگزاری موج، «قاسم سلیمانی‌دشتکی» امروز(شنبه 21 اسفندماه) در جلسه شورای اداری کهگیلویه و بویر احمد، اظهار کرد: خوشبختانه بر خلاف این‌که در هر دوره از انتخابات درگیری‌هایی در سراسر استان مشاهده می‌شد، پارسال برای نخستین بار هیچ موردی از تنش‌های انتخاباتی و تخلفات در انتخابات مجلس شورای اسلامی گزارش نشد.

استاندار چهار محال و بختیاری افزود: هیچ مدیری نباید از نقد منصفانه هراس داشته باشد و اگر نقد منصفانه‌ای در جایی رخ دهد باید آن را بپذیرند و در رفع آن اقدام کنند.

وی برگزاری انتخابات گذشته را علی‌رغم دغدغه‌ها، تنش‌های اجتماعی و اختلافات محلی، به اذعان مردم و مسئولین، در چهارمحال و بختیاری بی‌نظیر دانست و گفت: با همراهی و همکاری همه دست‌اندرکاران اجرایی، انتظامی، نظامی، امنیتی و غذایی، این انتخابات به‌نحو مطلوب برگزار شد.

سلیمانی‌دشتکی در ادامه با اشاره به این‌که، چهارمحال و بختیاری جزو برترین استان‌ها در زمینه دقت و صحت برگزاری انتخابات معرفی شد، تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات آتی، تراز دیپلماسی بین‌المللی ایران را به رخ جهانیان می‌کشاند.

وی با اشاره به این‌که رأی دادن مردم مطرح نبوده و نشان دادن مانور قدرت سیاسی در جهان مدنظر مردم بوده است، تصریح کرد: انتخابات گذشته به جهانیان ثابت کرد که مردم ایران با علاقه به نظام در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و شرکت در راهپیمایی‌ها و انتخابات موجب ثابت و استوار ماندن نظام خواهد شد.

استاندار چهار محال و بختیاری با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی، گفت: به‌علت هم‌زمانی دو انتخابات انتظار می‌رود افراد بسیاری پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

وی افزود: در این ایام نباید هیچ صاحب منصبی در مورد کاندیدایی سخن بگوید و در صورت انتقاد، منصفانه عمل شود.

استاندار چهار محال و بختیاری ادامه داد: انتخابات به تدارکات نیاز دارد که باید وظایف محوله به هر دستگاهی به نحو احسنت اجرا شود.

وی با اشاره به این‌که استفاده از امکانات دولتی در زمان انتخابات باعث ایجاد شائبه خواهد شد، تصریح کرد: هیچ دستگاهی حق استفاده از امکانات دولتی یا استفاده از شغل خود به ضرر یا نفع کاندیدایی را ندارد و افراد در خارج از وقت اداری می‌توانند به تبلیغ بپردازند و همه باید دست به دست هم داده تا خدشه‌ای به نظام وارد نشود.

سلیمانی‌دشتکی گفت: کاندیدای اصلح ریاست جمهوری از طریق شورای نگهبان تائید می‌شود و گردهمایی‌ها و جلساتی که توسط کاندیدا تشکیل می‌شوند باید با مجوز، بدون تخریب یکدیگر، بی‌طرفانه و با احترام برگزار شوند.

وی ادامه داد: کاندیدای شورای شهر باید برگ عدم سوءپیشینه ارائه دهند و تقاضا می‌شود در این ایام مأموران انتظامی، ثبت احوال و فرمانداری‌ها آماده‌باش بوده تا با همکاری یکدیگر مشکلات را برطرف کنند.

استاندار چهار محال و بختیاری گفت: این‌که عده‌ای منکر برجام و دستاوردهای آن می‌شوند، اشتباه بوده، چون پس از برجام کارهایی از جمله معادلات اقتصادی، فروش نفت ایران، بیمه کشتیرانی و صادرات کالا در ایران انجام شده است.

سلیمانی‌دشتکی با اشاره به سرمایه‌گذاری دولت یازدهم در استان طی سه سال اخیر، تصریح کرد: طی این مدت طرح‌های عمرانی، صنعتی و خدماتی با ارزش ریالی 30 هزار میلیارد ریال افتتاح یا کلنگ‌زنی شد.

وی با اشاره به کسب رتبه اول کشور در زمینه توسعه روستایی استان، گفت: در این دوره گازرسانی به نقاط شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری افزایش یافت و طرح‌های آبرسانی در 180 روستای استان با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان انجام شد.

استاندار چهار محال و بختیاری در ادامه افزود: امسال شاخص گازرسانی به مناطق مختلف استان به 94.5 درصد رسید و برای انتقال آب «بن - بروجن» نیز 193 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

سلیمانی‌دشتکی خاطرنشان کرد: از مجموع 84 طرح مصوب سفر ریاست جمهوری به استان تاکنون 61 طرح به بهره‌برداری و مابقی تا پایان سال مالی 96 به بهره‌برداری خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه