English

رشد ۳۰ درصدی کشفیات پلیس آگاهی تیران وکرون

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون گفت: کشفیات پلیس آگاهی حدود 30 درصد رشد داشته است و از طرفی در وقوع برخی از جرائم در شهرستان نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته‌ایم.

رشد 30 درصدی کشفیات پلیس آگاهی تیران وکرون

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، باباکلانی با اشاره به تعامل پلیس با مردم اظهار داشت: تعامل خیلی خوبی بین پلیس و مردم در شهرستان دیده می‌شود که این تعامل با آموزش همگانی به مردم از وقوع بسیاری از تخلفات و جرائم در تیران و کرون کاسته است.

وی بابیان این‌که جلسات مختلفی در حوزه آموزش برای آحاد مردم و دستگاه‌ها برگزار شده است، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 320 جلسه در مساجد و مدارس و 16 جلسه در رابطه با اقشار مختلف جامعه و جلسات تعاملی خوبی با مسؤولان ادارات در بحث‌های پیشگیری از وقوع جرم، آموزش در حوزه مواد مخدر و سرقت توسط نیروی انتظامی انجام‌شده است.

فرمانده  انتظامی شهرستان تیران و کرون با اشاره به موضوع تهدیدات فضای مجازی عنوان داشت: بیشترین تهدیدات حوزه فضای مجازی مربوط به کلاه‌برداری‌های مالی با استفاده از گوشی‌های موبایل و سیستم‌های رایانه‌ای بوده که البته نسبت به سال گذشته آمار مربوط به جرائم سایبری در شهرستان حدود 30 در صد کاهش داشته است.

باباکلانی ادامه داد: 95 درصد از جرائم سایبری اتفاق افتاده در شهرستان توسط پلیس فتا کشف‌شده است و نیروی انتظامی از شهروندان می‌خواهد رمز کارت‌بانکی خود را در دسترس قرار ندهند و فریب افراد ناشناسی که با تماس به بهانه برنده شدن قصد برداشت از حساب بانکی رادارند نخورند.

وی با اشاره به آمار تماس‌های تلفنی با سامانه 110 خاطرنشان کرد: بیشترین موضوع آمار تماس با سامانه 110 به ترتیب مربوط به درگیری‌های فردی، انواع مزاحمت‌ها، جرائم مالی و اقتصادی، اختلاف‌های خانوادگی و تخلفات راهوار بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران کرون با اشاره به افزایش کشفیات توسط پلیس آگاهی افزود: کشفیات توسط پلیس آگاهی حدود 30 درصد رشد داشته است و از طرفی در وقوع برخی از جرائم در شهرستان نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته‌ایم.

باباکلانی با اشاره به آمار تصریح کرد: سرقت از منازل و مغازه‌ها حدود 19 در صد، سرقت اتومبیل 38 درصد، سرقت احشام 25 درصد و سرقت از سیم‌های برق و ترانس حدود 70 درصد از ابتدای امسال تاکنون نسبت به سال گذشته کاهش داشته‌ایم.

وی با اشاره به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال تأکید کرد: پلیس با شادی مردم مشکلی ندارد ولی باکسانی که بخواهند با مواد محترقه خطرناک مزاحمت برای عموم مردم ایجاد کنند برخورد می‌کند و نگاه پلیس در برخورد با مواد محترقه خطرناک صرفاً برای سلامت مردم و جلوگیری از بروز حوادث جانی و جرحی برای اشخاص است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه