English

نماینده ولی فقیه در لرستان:

وصیت نامه شهدا بازخوانی شود/ برخی افراد مجذوب بیگانگان شده اند

خرم آباد - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد بر ضرورت بازخوانی وصیت نامه شهدا در جامعه تاکید کرد.

وصیت نامه شهدا بازخوانی شود/ برخی افراد مجذوب بیگانگان شده اند

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله سید احمد میرعمادی صبح سه شنبه در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران لرستان در سخنانی با تاکید بر اینکه نباید در مقابل دشمنان احساس ضعف کنیم اظهار داشت: باید در مقابل دشمن قدرت خود را به نمایش بگذاریم و اقتدار و امنیت کشور را به رخ دشمن بکشیم.

برخی در کشور مجذوب بیگانگان شده اند

وی با بیان اینکه بعضی افراد در کشور مجذوب بیگانگان هستند و نگاه به دست دیگران دارند، عنوان کرد: ما نباید در مقابل دشمن احساس ضعف کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در ادامه سخنان خود بر ضرورت تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه حفظ شود.

آیت الله میرعمادی به برنامه های هفته شهدا در استان لرستان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با توجه به بررسی های صورت گرفته برنامه های امسال نسبت به سال های گذشته مقرر شده که به صورت متنوع و متعدد برگزار شوند.

وصیت نامه شهدا در جامعه بازخوانی شود

وی با بیان اینکه برای برگزاری برنامه های هفته شهدا در استان همه دستگاهها باید پای کار بیایند تصریح کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه مبادا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تضعیف شود گفت: همچنین تکریم پدران، مادران و خانواده های شهدا وظیفه همه است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه در برابر خانواده شهدا باید سر تعظیم فرو آوریم تصریح کرد: ما در مقابل خانواده شهدا وظیفه دینی، شرعی و الهی داریم.

وی با بیان اینکه در هفته شهدا باید ابعاد شهادت و جلوه های ایثار در جامعه برجسته شود ادامه داد: یکی دیگر از وظایف ما برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بازخوانی وصیت نامه شهدا به عنوان منشور انقلاب و شهیدان است.

وصیت نامه شهدا گنجینه تاریخ انقلاب اسلامی ایران است

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه عمل به وصیت شهدا واجب است افزود: وصیت نامه شهدا در قالب دستور العمل زندگی مردم باید عملی شود.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه وصیت نامه شهدا باید در جامعه زنده شود تصریح کرد: پدران و مادران شهدا نیز باید وصیت نامه شهدا را برجسته کرده و آنها را قاب کنند و به دیگران نشان دهند.

وی با بیان اینکه وصیت نامه شهدا گنجینه تاریخ انقلاب اسلامی ایران است بیان داشت: این سرمایه باید در جامعه حفظ و تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خوشبختانه فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه های مختلف طی سال های اخیر مطلوب بوده ادامه داد: همچنین رسیدگی بنیاد شهید به امور شهدا، جانبازان و ایثارگران جای تقدیر دارد.

ضرورت ایجاد اشتغال برای فرزندان شهدا و ایثارگران

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه اقدامات خوبی از سوی بنیاد شهید در استان صورت گرفته اما انتظار این بوده که امور جانبازان، ایثارگران و ... رسیدگی بهتر و بیشتری صورت گیرد بیان داشت: اقدامات صورت گرفته در برابر ایثار خانواده شهدا ناچیز است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت توجه به حوزه اشتغال فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران تاکید کرد و گفت: در این رابطه باید برنامه ای جامع در استان تهیه شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد تاکید کرد: باید برای ایجاد اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران و همچنین رسیدگی به امور جانبازان و ایثارگران در استان جلسات متعددی برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه