English

تبلور عشق به انقلاب زیر بارش باران الهی در گنبدکاووس

مردم شهرستان گنبدکاووس و همشهریان شهید تولی و صفرپور در زیر بارش باران الهی با سیلی محکم حضور خود پاسخی قاطع به یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور جدید آمریکا دادند.

تبلور عشق به انقلاب زیر بارش باران الهی در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری موج، مردم غیور و انقلابی گنبدکاووس که از ابتدای انقلاب همواره در  صحنه‌های عشق و دلدادگی به میهن و دفاع از حریم ولایت سابقه‌ای روشن و درخشان داشته و دارند امروز و در میعادگاه عاشقان و دل‌بستگان به نظام و انقلاب در خیابان‌هایی که انتظار قدوم استوارشان را می کشید حضوری دشمن شکن و بی سابقه داشتند و بار دیگر نشان دادند بی جهت نیست نام این دیار با 512 شهید بزرگوار و شهیدان مدافع حرمی چون غلامعلی تولی و علیرضا صفر پور گره خورده است.

مردمان گنبدکاووس امروز بار دیگر در آسمان زیبای مقاومت و ایستادگی پای ارزشهای انقلاب همچون ستاره‌هایی پرفروغ درخشیدند و نشان دادند همه ملت شعاع‌هایی از نور و درخشش خورشید ولایت هستند و در اجابت ندای انقلاب و رهبر معظم و فرزانه آن سر از پا نمی‌شناسند و برای حراست از انقلاب استوار و باصلابت در برابر همه مستکبران ایستاده‌اند.

یکی از شهروندان گنبدکاووس  با اشاره به حضور پرشور مردم شریف و مومن این شهرستان در راهپیمایی 222 بهمن اظهار کرد: امروز با وجود بارش باران و سرمای هوا همه دنیا شاهد بود که همه اقشار مردم و از همه سنین به میدان آمدند تا نشان دهند در هیچ شرایطی از حمایت انقلاب و نظام دست بر نخواهیم داشت.

مهدی قزل‌سفلو با تاکید بر اینکه ما جوانان انقلاب اسلامی هیچ‌گاه از تهدیدات دشمن نخواهیم ترسید، افزود: مشت‌های گره کرده ما همواره آماده است تا تو دهنی محکمی بر دهان یاوه گویان مستکبر دنیا به ویژه رئیس جمهور جدید آمریکا و هم‌قطاران اوست که هنوز نتوانسته‌اند عظمت انقلاب و ملت شریف ایران را درک نکرده‌اند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر پاسخ مردم به تهدیدها در 22 بهمن، خاطرنشان کرد: تا جوانان انقلابی و همیشه در صحنه کشور هستند اجازه نخواهیم داد سخنان رهبر معظم انقلاب بر زمین بماند و دشمنان ما تردیدی نداشته باشند که با دستان توانمند همین جوانان به نابودی و اضمحلال خواهند رسید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس با تقدیر از حضور باشکوه مردم گنبدکاووس در راهپیمایی دشمن شکن 222 بهمن امسال، تاکید کرد: بازهم مردم ما نشان دادند در ایستادگی و مقاومت بر آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل و ادامه راه پرافتخاری که رهبر معظم انقلاب آن را ترسیم کرده است ثابت قدم هستند.

حجت‌الاسلام علی فتحی با بیان اینکه حضور مردم با این شکوه و عظمت همه نقشه ها و توطئه ها دشمنان را خنثی کرد، ادامه داد: دشمنان ما که این روزها با تهدیدات پوشالی خود سعی در عقب نشاندن مردم از آرمانهای خود داشتند با دیدن این شکوه و عظمت به استیصال رسیده و برای به فرجام رساندن نقشه‌های شوم خود ناامید شده است.

وی بر لزوم حفظ اتحاد و همدلی برآمده از حضور تاریخی مردم در سالروز پیروزی انقلاب تاکید کرد و گفت: امیدواریم در ادامه مسیر پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی که نیازمند اتحاد و انسجام مردم و آحاد مختلف ملت شریفمان هستیم نیز این اتحاد و برادری و برابری را حفظ کنیم و در مسیری گام برداریم که به اعتلای روز افزون این انقلاب بیانجامد.

یکی دیگر از شهروندان گنبدکاووس  با اشاره به اینکه برای اثبات  وفاداری خود به خون شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی به صحنه آمده‌ایم، خاطرنشان کرد: ما هر گامی که در 22 بهمن بر می‌داریم را به عنوان یک حسنه و ثواب برای خود می‌دانیم و تردیدی نداریم امروز و در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا(س) دل ایشان از خروش و حماسه ملت ایران شاد شده است.

زهرا عابدی با تاکید بر اینکه دشمنان این نظام و انقلاب سالهاست که در اندیشه خام و باطل خود تلاش می‌کنند تا میان مردم و نظام جدایی بیاندازند، تصریح کرد: این مستکبران و مستبدان بی خرد نمی‌دانند که این انقلاب با خون بیش از 200 هزار شهید بیمه شده است و از همان ابتدا با دانایی، خرد، ایمان و توکل بر ایزد منان شکل گرفته و در مقابل اهریمنان ایستاده است.

وی با تقدیر از همه همشهریان گنبدی خود برای حضور باشکوه در راهپیمایی امروز گفت: امروز همه شاهد بودیم که بانوان همراه با کودکان و نوزادان خود در این هوای سرد و بارانی به میدان آمده بودند تا نشان دهند در دفاع از انقلاب سن و جنسیت ملاک نیست و همه ملت ایران آماده جان‌فشانی برای انقلاب و نظام اسلامی هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه