English

عضویت رسمی دانشگاه صنعتی قم در پایگاه سیویلیکا

دانشگاه صنعتی قم به عضویت رسمی مجموعه سیویلیکا درآمد.

عضویت رسمی دانشگاه صنعتی قم در پایگاه سیویلیکا

به گزارش خبرگزاری موج قم، دانشگاه صنعتی قم به عضویت رسمی مجموعه سیویلیکا درآمد. ازاین به بعد اعضای هیات علمی و دانشجویان این دانشگاه می توانند ازمقالات مجموعه سیویلیکا استفاده نمایند.

سیویلیکا، یک دایره المعارف تخصصی برای تمامی رشته های علمی است. هدف ازراه اندازی آن، ایجاد بستری مناسب جهت جلوگیری از پراکنده شدن نتایج تحقیقها و مطالعات محققان و دانشمندان ایرانی و آگاهی از کنفرانسهای آتی کشور است. این پایگاه، ابزاری قدرتمند برای داوران مقالات و نیز دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی که درحال انجام پایان نامه خود هستند،می باشد و البته یکی از بزرگترین دستاوردهای این پایگاه در هم شکستن تمرکزگرایی و از بین بردن مرزهای جغرافیایی و فواصل برای دسترسی به اطلاعات و دانش می باشد.

سیویلیکا، در سال ۱۳۸۴ آغاز به فعالیت نموده و در حال حاضر مقالات کلیه رشته های علمی را در چهار طبقه بندی اصلی علوم فیزیکی و مهندسی، علوم سلامت، علوم زیستی و علوم اجتماعی را ارایه می نماید.

 هم اکنون برخی مراکز علمی و دانشگاهی ایران، با ایجاد دسترسی به منابع سیویلیکا، امکان استفاده از مقالات کنفرانس‌های کشور را برای پژوهشگران و دانشجویان خود فراهم آورده‌اند. از این رو دانشگاه صنعتی قم نیز با عضویت در پایگاه سیویلیکا بستر پژوهش را برای اساتید و دانشجویان فراهم نموده است.

امکان دسترسی به بخش جستجو، و مشاهده چکیده و اطلاعات مقالات به صورت رایگان فراهم است و دسترسی به اصل مقالات نیازمند دریافت اشتراک است. پژوهشگران مراکز عضو، به صورت IP و خودکار، امکان دریافت اصل مقالات را دارند و سایر پژوهشگران به صورت خرید عضویت یا خرید تک مقاله، می‌توانند اصل مقاله مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه