English

آغاز گام دوم افتتاحیه‌های پروژه‌های شهری قم

آیین افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 9 پروژه بزرگ شهرداری قم با حضور مسئولان استانی و شهری برگزار شد.

آغاز گام دوم افتتاحیه‌های پروژه‌های شهری قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیین افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 9 سرفصل پروژه بزرگ شهری با اعتباری بالغ‌بر پنج هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، حمل‌ونقل، فرهنگی، فضای سبز، سرمایه‌گذاری و شهرسازی امروز با حضور استاندار، شهردار، فرماندار، امام‌جمعه پردیسان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، معاون دادستان در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد.

فاز دوم بوستان خضر نبی علیه‌السلام با اعتباری بالغ‌بر ۴۵۰ میلیارد ریال در منطقه چهار شهرداری قم از جمله پروژه‌هایی است که در این مرحله به‌صورت رسمی افتتاح رسید.

محورهای فرهنگی و تاریخی محله‌های شهری به طول 6کیلومتر با 42000 مترمربع کف‌سازی و 13000 مترمربع  جداره‌سازی از دیگر پروژه‌های این گام بود که با اعتباری بالغ‌بر 130 میلیارد ریال به اجرا رسید.

سامانه ثبت تخلفات رانندگی در بلوار غدیر که برای اجرای آن ۵۶ میلیارد ریال هزینه شده است از دیگر پروژه‌هایی بود که امروز به‌منظور افزایش ایمنی در این محور پرتردد شهری به بهره‌برداری رسید.

ساختمان اداری منطقه هشت شهرداری قم در پردیسان نیز با ۴۶۰ میلیارد ریال امروز مورد افتتاح رسمی قرار گرفت.

نهضت بهسازی معابر شهر قم با توزیع 132 هزار تن آسفالت در شش‌ماهه نخست سال از دیگر پروژه‌هایی است که اثرگذاری آن در تمام هشت منطقه شهری نمود داشته است و ۲۲۰۰ میلیارد ریال هزینه به آن اختصاص‌یافته است.

آغاز عملیات اجرایی طرح جدید مجموعه فرهنگی باغ‌موزه دین و زندگی در بلوار پیامبر اعظم(ص) در زمینی به مساحت ۲۳ هزار مترمربع و اعتباری بیش از هزار میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های گام دوم طرح بزرگ قم در مسیر تحول سال ۱۴۰۲ بود.

ساختمان اداری منطقه ۴ شهرداری قم، مجموعه فرهنگی و کتابخانه بوستان خضر نبی علیه‌السلام و مسجد امام حسین(ع) در بلوار شهید کلهری از دیگر پروژه‌های این گام بود که امروز عملیات اجرایی آن آغاز شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه