English

مدیر منطقه سه شهرداری قم خبرداد؛

پیگیری و رفع مسائل و دغدغه‌های مردم منطقه ۳ به طور مستمر

مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: مسائل و دغدغه‌های مردم منطقه 3 به طور مستمر شنیده، احصا و پیگیری می‌شود.

پیگیری و رفع مسائل و دغدغه‌های مردم منطقه 3 به طور مستمر

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهرداد روحانی وزیری در حاشیه دیدار مستقیم و چهره به چهره اهالی خیابان هفت تیر و شهروندان منطقه سه با مدیران استانی و شهری در مسجد حضرت زینب سلام‌الله علیها، در خصوص اهمیت این دیدارهای بی‌واسطه و مستقیم اظهار داشت: به طور مداوم هم حضوری، تلفنی و دیداری خدمت مردم و اهالی منطقه و اعضای هیات امنای مساجد هستیم.

وی با بیان اینکه منطقه 3 دارای 75 مسجد و حسینیه است و با بیش از 80 درصد از اعضای هیات امنا آن‌ها در ارتباط هستیم، افزود: این ارتباط می‌تواند کمک کند تا مشکلات مردم را از نزدیک متوجه شویم.

مدیر منطقه سه شهرداری قم با تاکید بر اینکه بسیاری از مسائل مردمی پیش از احصا و در حال پیگیری بوده که بسیاری تکمیل و برخی نیز در حال اتمام است، گفت: مردم تقاضاهای مکرری دارند که توسط معاونین و روابط عمومی به طور کامل یادداشت و دسته‌بندی و پیگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برخی مسائل مانند سرعت‌کاه‌ها مکرر تقاضا شده و مساله‌ای چون موش نیز به‌ندرت در میان تقاضاها وجود دارد که همه این مسائل در دست رسیدگی است.

روحانی وزیری در مورد خروجی این دیدارها گفت: در یک جمع‌بندی 90درصد از درخواست‌های مردم تکراری بوده و قبلاً احصا شده است و در ارتباط با موضوع سرعت‌کاه این محله، نیز موضوع در شورای ترافیک در حال بررسی بوده که با نصب آن در جلوی مسجد به دلایل فنی مخالفت شده است.

وی اضافه کرد: نظافت نیز یکی از مطالبات مردمی است که پیگیری می‌شود، امشب نیز موضوع سرویس بهداشتی بوستان پرستار در پشت مسجد نیز مطرح شد که در اسرع وقت از این بوستان بازدید می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه