English

معاون خدمات شهری شهرداری قم:

احداث ایستگاه آتش‌نشانی در محلات جدید شهر قم در دستور کار است

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: مقدمات اختصاص چهار قطعه زمین برای ایجاد ایستگاه آتش‌نشانی در محلات جدید و اراضی الحاق شده به شهر قم انجام شده است.

احداث ایستگاه آتش‌نشانی در محلات جدید شهر قم در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی اصفهانیان‌مقدم در گفت‌وگویی با اشاره به عملکرد چند ماه نخست سال ۱۴۰۲ در حوزه معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری قم با محوریت مباحث مربوط به افزایش ضریب ایمنی شهر اظهار داشت: اقدامات خوبی در راستای افزایش ایمنی شهر با محوریت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری طی ماه‌های نخست سال انجام شده است که یکی از این موضوعات بحث ایجاد زیرساخت‌های ایمنی در طرح نهضت ملی مسکن و توسعه شهر در منطقه پردیسان بود.  

وی افزود: با پیگیری‌های حوزه معاونت و سازمان آتش‌نشانی و از طریق اداره مسکن و شهرسازی، مقدمات تخصیص دو قطعه زمین برای احداث ایستگاه آتش‌نشانی در سایت ۵۶۰ هکتاری و دو قطعه زمین در شهرک شهید سلیمانی انجام شد.  

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری قم با بیان اینکه نگاه ما در مسائل ایمنی پیشگیرانه است، ادامه داد: یکی از الزامات الحاق اراضی به شهر و ایجاد محلات جدید با تراکم بالا، تأمین زیرساخت‌های ایمنی در این محلات است.  

اصفهانیان‌مقدم با اشاره به اینکه رعایت الزامات ایمنی در جریان ساخت‌وساز و توجه به استحکام و ایمنی ساختمان‌ها موضوعی حیاتی در شهر است، گفت: همکاران در سازمان آتش‌نشانی بازدیدهای مستمری از مجتمع‌های تجاری و مسکونی شهر انجام می‌دهند.  

وی افزود: علاوه بر بازدیدها، همکاران سازمان آتش‌نشانی از مراحل احداث ساختمان‌ها نیز بازدید کرده‌اند و مباحث مربوط به سیستم‌های اعلام و اطفای حریق و جعبه‌های ارت را به مالکان تذکر می‌دهند و متولیان امر موظف هستند قبل از بهره‌برداری کامل این موارد را محقق کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه