English

معاون حمل‌ونقل شهرداری قم:

ایجاد گذرگاه‌های عرضی ویژه دانش‌آموزان در معابر قم

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: احداث گذرگاه عرضی ویژه برای دانش‌آموزان از اقدامات شهرداری قم در ابتدای مهرماه است.

ایجاد گذرگاه‌های عرضی ویژه دانش‌آموزان در معابر قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، رضا خانه‌زاد یزدی در گفت‌وگویی با بیان اینکه خط‌کشی طولی معابر در نظم حرکتی خودروهای سواری نقش مؤثری دارد، اظهار کرد: طی شش ماه نخست امسال توانستیم بیش از تمام طول سال گذشته خط‌کشی انجام دهیم.  

وی با اشاره به تلاش مجموعه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک برای اتمام خط کشی‌های معابر شهر قم در نیمه نخست سال، افزود: شهریورماه طرح خط‌کشی‌های عرضی به‌ویژه برای مدارسی که در معابر اصلی قرار دارد در دستور کار قرار گرفته و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.  

خانه‌زاد یزدی تصریح کرد: طراحی و احداث گذرگاه عرضی ویژه برای دانش‌آموزان یکی از دستاوردهایی امسال معاونت ترافیک شهرداری قم در ابتدای مهرماه است که به‌صورت گذرگاه همسطح عابر پیاده یا گذرگاه‌های برجسته عابر پیاده در مرحله احداث است.  

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌ها، اصلاحات هندسی معابر اطراف مدارس در شش ماه نخست سال مصوب شده است و در مراحل پایانی اجرا هستیم، امیدواریم با این اقدامات شاهد شهر امن و ایمن با روانی ترافیک باشیم.  

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: با همفکری همکاران شعار «من از خط عابر پیاده عبور می‌کنم» انتخاب شد تا با توجه به این شعار و عمل به آن، سطح ایمن‌سازی در شهر را افزایش دهیم.  

خانه‌زاد یزدی با اشاره به وضعیت سرویس اتوبوس‌رانی در ابتدای مهرماه، تأکید کرد: با توجه به افزایش حجم سفر در آغاز سال تحصیلی، طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بنا شد تا از تمام ظرفیت‌های اتوبوس‌رانی استفاده کنیم و پوشش بهتری در سطح شهر داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه